tirsdag 18. mai 2010

Se som det flagrer i vinden....

Og det er ikke 17. mai flagget. Vel overstått forresten. Her gikk 17. mai feiringen veldig stille og rolig for seg. Vi startet med vår tradisjonsfrokost, nemlig eggerøre, bacon, rundstykker og litt grønt. Nam! Så satt vi og så på toget på tv mens jeg strikket, og så tuslet jeg i dusjen klokka 1500. Deretter reiste vi ut og spiste kebab sammen med et vennepar. En annerledes 17. mai - fo oss også.
Men nå skulle jeg prate litt om disse bildene som kommer jeg. Blondgardinene er mitt siste loppefunn. En pose til 100 kr, og da fikk jeg med meg maange. To av gardinene ble ikke med på photoshooten, rett og slett fordi de allerede er tatt i bruk på hvert sitt bord.
Et lite bilderas av blondehaugen kommer her:
Det er ikke så lett å se, men gardinen har mange engler:)

Jeg lovte å vise frem hva jeg/vi fikk i Danmark. Da tanta til min kjære kom med posen med disse skattene oppi så trodde jeg at jeg skulle lette fra stolen. Og det er ikke så enkelt med denne kroppen, bare så det er sagt:)
Nok et lite bilderas av både tekstiler og sink:
Jeg skulle seriøst ha strøket dette før jeg la det ut. Men nå klarte jeg ikke vente lenger, og været var i tilleg så bra. så bær over med krøllete stoff. Om lidt så skal det lukte deilig lavendel:)
Fantastiske ting! Men nå kommer det jeg ble totalt forelsket i. Bilder sier mer enn tusen ord sier en. Så jeg avslutter med noen deilige bilder:

13 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

JEG ER IKKKKKKEEEEE MISUNNELIGGGGGGG !!!!!!!!!!!
Utrolig søtt ;)

Bea sa...

IKKE JEG HELLER!!! bare så du vet det :)))).........lekkert!!!!! de siste må være årets scoop.. så nå har du brukt opp den:)) neida.. tuller bare.. men de lakenene finner du ikke hver dag!!

Takk for praten i går:) fikk nesten ikke sove.. ble litt oppspilt over det du fortalte (nå smiler jeg bare ved tanken)

Ha en deilig dag!! klem fra mæ

Lise Kathrine sa...

SÅ fine skatter du har funnet! Sitter her og smiler når jeg tenker på hvor oppspilt du må ha vært. Hihi!
Og så mye fint dere fikk av tanta til kællen! Nå er det bare å fyre opp strykejernet så du kan ta i bruk alt sammen!

Klem

Hespe sa...

Oi, skal si du har vært heldig da! Så utrolig masse flotte blondegardiner og så skattene fra din tante da - hi, hi - joda, jeg er også LITT misunnelig...;o)

Hadde en flott tur til København, og kom hjem med litt mer i kofferten en da jeg reiste nedover - akkurat slik det skal være ;o)

Fortsatt strålende maidager til deg!

Klem fra Hildegunn

tove sa...

Hei hei.
Tusen takk for tipset. hun sa noe om at man kunne sette avleggeren rett i fuktig jord og. Trengte ikke stå i vann først.
Lekre gardiner da. Så koselig med blonde gardiner...
Ha en fin dag

Klem Tove

liven sa...

Åh så heldig du er Elin!!
Tenk å få så mye fint...slik vi andre leter oss tullete etter!!
Nydelig!!!

ha en fortsatt fin dag :o)

Jannickes Hjemmekos. sa...

Nydelig, Elin - så heldig du var som fikk tak i disse for en billig penge. Ønsker deg en fin kommende helg. Klem

Elin med Draumesidene sa...

Så nydelege! Du har no gardiner til eit heilt hus der :) Du bad meg velge ut favorittar av tinga du hadde på sist innlegg... Stolane, skåpa, koffertane... Det er umogeleg. Du var kjempeheldig! Fortalte mammaen min om alt du hadde funne :) Ho prøver å henge på når eg skravler i veg om bloggveninnene mine, og alt dokke styrar med :)

Ha ein LÅVLI kveld!
Klem frå Elin :)

Synnøve sa...

Misunnerlig???Neeeeeeeeei:))
Så lekkert:)
Klem

Jannicke sa...

For en idyll med alt dette flotte hvite flagrende i vinden.. jeg kjenner lavendelduften helt til Bergen :o)

17.mai`en din hørtes herlig ut! Veldig anderledes enn min, som var nokså hektisk. Men kjekk den og!

Fortsatt fin uke,
nå er det jammen snart pinse!

Klem J.

tintin sa...

Hei, bare kos å lage litt som du kan ta med nedover :)
Så fine foto du tar, du er kjempeflink, for ikke å snakke om så heldig på loppe-fronten. Fins det radar for sånt??

Tulip sa...

Åså heldig du er! Masse fint stoff...skjønner godt du svever...:9
Lekkert der det henger på snora! Kan jo bare henge der til du finner et bedre egnet sted!

lisje astrid's husblogg sa...

Misunnelig....!!!Neeeeei!!!
Eller jo!
Wooooow!Så utrulig heldig du er da!Såååå lekre!

Tusen takk for gode ord♥
Hehe;)Då går eg og du får å male spisebord:)
Dette vert spennande;)

God tysdag,kjære deg♥
Klem frå Astrid:)