mandag 19. april 2010

Vil dere se det nye gliset mitt?

Her er den:) Det er en Nissan Qashquai 2010 modell. Jeg har døpt den til Per:)
Min kjære danske visste ikke helt om han var enig. Han har nemlig alltid hatt veldig feminine navn på bilene sine. Men nå var det min aller første gang som jeg var med ut for å kjøpe bil, hvor faktisk jeg også prøvekjørte. Har egentlig veldig lyst til å si øvelsekjørte, men jeg er jo ferdig med det:)
Og siden jeg synes bilen både er stor og tøff, så syntes jeg at et guttenavn var på sin plass. Og da ble det Per gitt;)
Blomsten fikk jeg (!) av bilforhandleren. Synes den var flott jeg.
Fikk den på fredag, og den står fremdeles like fin. Så det vanket en klem på forhandleren da gitt:)

Da vi kom hjem på fredag i vårt nye glis så la det så sannelig en pakkelapp i posten og ventet på meg. Og gleden var stor da min ettelengta pakke fra Lobelia endelig hadde kommet.
Jeg hadde bestilt flere typer kors og medaljonger. Er litt storforbruker av dette når jeg både diller rundt og pakker inn gaver. De tre søte duftposene var gave som fulgte med pakken. Tusen takk:)
Og endelig så fikk jeg bladene mine!
Så ved siden av å surre masse inne her i helgen så har jeg lest mine to numre av Jeanne D`ark Living Magazine i helgen. Gud bedre som kreativiteten eksploderer når jeg leser de bladene. Får jo nesten ikke sove jo.
Ha en flott dag dere som stikker innom meg ♥

post signature

12 kommentarer:

liven sa...

grattis med ny bil....stilig!!
Har hatt mange forskjellige Nissan modeller her vi.....og liker godt disse bilene!!
Kjør forsiktig!!

tove sa...

Gratulerer med ny bil.....blir vel mye kjøring fremover en stund nå tenker jeg.

Ha en fin dag

Tove

Elin med Draumesidene sa...

Gratulerer med ny bil! :) Per var fin! (onkelen min heiter Per...) ;)
Kos deg, og les blada dine om att og om att...

God klem frå meg!
Elin :)

Bea sa...

Gratulerer så mye med ny bil.. nydelig farge!!!! klem fra mæ

ps! bloggen er blitt super :))

Synnøve sa...

Gratulerer med ny bil. Kjøpte oss ny bil i vinter vi også,men jeg fikk ikke blomster av bilhandleren,ennå bilen var ny;(
Selv kjører jeg rundt i drømmebilen min,som jeg fikk på 40årsdagen min for 3år siden. Mini morris. Den er rød med hvit tak.Jeg prater med bilen min og ønsker den god natt om kveldene når vi har vært ut og kjørt:))
Bloggen din har blitt moderne og fin. Mye tips ser jeg,...men og få det til. Det blir noe annet.
Jeg tror du må komme på kaffe til meg,så du kan hjelpe meg med bloggen:))
Ha en fin ettermiddag. Jeg skal på seinvakt nå.
Klem

Ellinor sa...

Grattis med Per :)

sissel sa...

Gratulere så masse med ny bil.
sees i kveld hvis du ikke kjører forbi da;)

Har en drøm... sa...

Wow, for en flott bil!! Gratulerer:o))

Ha en fin dag

Klem Line

Hverdagen vår sa...

gratulerer med bilen, Elin, den var fin både på bilde og IRL.
Koselig å se deg igjen på cafe`og jeg fikset ikke dette med tre kolonner jeg så trenger nok litt hjelp plinger på jeg-

Kos deg i dag!

klem fra Eli

Maria fra Idekroken sa...

Hei Elin.

Så flott bil! Gratulerer så mye!

Så koselig med strikkekafe :) Håper du blir fornøyd med sjalet ditt etterhvert:) Det blir sikkert flott.
Klem fra meg

Hespe sa...

Grattis med "Per" - stilig bil det der..;o)

Alltid gøy med pakker i posten, og spesielt når det er noe etterlengtet inni! Jeg også elsker de JDL magasinene og som du sier - kreativiteten sprenger på...

Ønsker deg en finfin uke!

klem fra Hildegunn

Violetta sa...

Grattis! Ny bil er kjekt, og dette ser da ut som en skikkelig familiebil. Trenger det snart vet du ;-)

Angående skiltene så har jeg vel ikke akkurat patent på dem, så løp og kjøp! De er så fine så ;-)