onsdag 14. april 2010

Skriblerier og award

Jeg har fått en award. Og den har jeg fått av ikke mindre enn fem flotte bloggere:) Tusen hjertelig takk. Det kjenner jeg langt inn i kroppen og det holder meg varm nå som frostriene tar meg. Jepp, jeg har kledd av meg for tidlig, og blitt syk - igjen!!!
Dessuten så har jeg dataproblemer hjemme. Frustrerende! I går fløy jeg rundt og tok mange bilder i strålende solskinn. Satt meg godt til rette og skulle virkelig tilbringe tiden foran dataen. Lastet ned bildene til dataen og slettet på kameraet. Men hvor tok bildene veien da? De forsvant ut i det store intet. Gud bedre så sint jeg ble! Kommer ikke inn på bloggen. Krise! Ikke inn på facebook. Enda mer krise! Hotmail - nothing! På det stasjonære går det i sneglefart og veeeldig ofte blir ikke mailen oppdatert. Krise i denne ventetiden som vi kan vente mail fra Adopsjonsforum når som helst.
Men i dag. Da kommer endelig datamannen vår. Skal lage god middag til han mens jeg prøver å ikke hoste oppi maten hans.
Men så var det awarden min da:)

Den har blitt forært meg av:
TulipLoftsalget (kommer ikke inn på bloggen)
Ellinor
Familien Furu
LisjeAstrid
Med denne så følger det en utfordring. Og det er å fortelle 7 ting om meg som som kanskje er interessant for dere der ute. Jeg prøver:
- Det er ingen hemmelighet at vi venter på et lite gull fra Colombia
- Jeg er et følelsesmenneske de lux! Er jeg sint så er jeg sint, og er jeg trist så er jeg trist. Og alle kan se det på meg.
- Jeg vet fremdeles ikke helt hva jeg vil bli når jeg blir stor. Men jeg har fast jobb og mange ideer.
- Er sykt redd for edderkopper og høyder.
- Drømmer om å skrive bok en dag og har et par bøker liggene i magen.
- Er mest kreativ om morgenen. Da storkoser jeg meg mens jeg tusler rundt med kaffekoppen i hånda og får utløp for noen av mine mange ideer.
- Kan ikke fordra mennesker som bare tenker på seg selv og overkjører andre fullstendig for å få det som de vil ha det.

Ser at denne awarden og utfordringen har gått sin gang i blogglandia. Derfor så velger jeg å sende den videre til de av dere som ikke har fått den og tatt den før.
Nå kommer det forhåpentligvis et litt mere interessant innlegg fra meg snart.
Men i mellomtiden - ha det flott alle der ute!
post signature

3 kommentarer:

Elin med Draumesidene sa...

Gratulerer! Synd med bilda dine! Men kanskje dukkar dei opp igjen ein gong? God bedring med forkjølinga, lett å bli kald i desse vårtider!

Lykke til med frisk data også :)
Klem frå meg!
E :)

merethe sa...

Gratulerer med award. Ja datan lever sitt eget liv noen ganger. Og det er så kjedelig at det skjer som regel når vi har veldig bruk for den.
Nå er det vår Elin :) det er bare helt digg å være ute i hagen om dagen. Se på krokusen som blomstrer og alle spirene som dukker opp. Ha en fin ukesslutt.

www.rebeckadesign.blogg.no sa...

Hei.GRATULERER med award. Moro, det fortjener du :O)
Håper bildene dine ligger i datan, vet hvor frustrerende det er når data ikke samarbeider... våres har også "kræsja" og jeg er så redd for alle bildene som ligger der. Må skaffe en datahjelper.

Vi sees snart!
HA EN FIN UKE
Klem Rebecka