søndag 18. april 2010

Noen som kan hjelpe?

Er det noe jeg ikke er så er det teknisk anlagt. Har sitti store deler av helgen for å pynte litt på bloggen. Gjøre den litt mer up to date:)
Men nå står jeg fast. Og dere kommer sikkert bare til å le av meg nå. Men jeg må jo starte et sted. Så det jeg lurte på:
Jeg har veldig lyst til å lage navigeringsknapper. Har skjønt at jeg må ha etiketter på innlegggene mine. Har gått inn på utforming og lasta ned det. Men hva mer da? Skjer ikke noe jo. Helt blåst her... Har vært inne hos Moseplassen og Salige lavendel, men er fremdeles like blåst. Huff!
Er det noen som kan forklare meg som er fullstendig hjernedød på dette området?
Tusen takk for hjelpen:)
post signature

7 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Hahaha :))
Her må jeg følge med skjønner jeg ;)

Klem,Kari

tove sa...

Dårlig med hjelp fra denne kanten, er ganske grønn på data fronten enda.

Lykke til.

Tove

Jannickes Hjemmekos. sa...

Gå inn på bloggen til Marit "Som mine dager er" - hun har et innlegg som viser og forklarer greit. Til venstre i bloggen hennes finner du "Bloggtips" og hvordan du skal lage menyknapper. Lykke til. Klem

Bea sa...

psst.. du kan også gå inn å redigere bort om det skal vises hvor mange innlegg som tilhører etiketten (tallet i parentes)

-Mia- sa...

Ikke så god på å hjelpe jeg heller, men vil bare inn å si TUSEN TAKK for alle de koselige kommentarene DU tar deg tid til å legge igjen hos meg, setter STOR pris på det! HA en strålende søndag! Klem-Mia

Synnøve sa...

Her må jeg følge med for og få gode tips skjønner jeg. For jeg kan ingenting med data.
Lykke til:))

anne - moseplassen sa...

Data er ikke alltid så enkelt nei, og det er vrient å vite hvilken ende man skal starte i.

Jeg skjønner ikke riktig hva du egentlig lurer på, så før jeg svarer så kunne du kanskje utdype litt?
-- lurer du på hvordan lage etiketter? altså, hvordan merke ulike innlegg med etikett, eller lurer på du hvordan få etikett til å synes? Eller hvordan få de til å bli til en knapp i navigasjonslinja?