torsdag 15. april 2010

Jeg fant, jeg fant:)

Jeg fant bildene mine.
Problemet med dataen var at på en eller annen mystisk måte så hadde dato og klokkeslett endret seg til et eller annet i 2006. Dermed så var det ingenting som ville funke her for alle sikkerhetssystemer slutta å virke. Men nå er det i orden, og dataen er sikret opp og ned og i mente.
På vei hjem fra jobben i dag satt jeg og funderte på dette. Jeg fikk jo aldri greie på hvor bildene mine ble av. Så kom jeg plutselig til å tenke på at siden dataen hadde stilt klokka som den ville, så hadde den også kanskje plassert bildene mine et helt annet sted. Dette måtte jeg finne ut av.
Så da jeg kom hjem, og etter at jeg hadde hentet dyna og tatt en pille, så satt jeg meg ned med dataen og startet letinga. Og se der. Det tok ikke lange tiden så fant jeg dem blant bilder fra 2006!! Sprøtt, men veldig glad for at jeg fant de.
Bilder av sminkebordet er ikke første gang jeg viser. Håper det ikke blir kjedelig å se noen flere. Har nemlig dilla til litt mer sommerlig nå. Eller i hvert fall litt lysere.

Foreløpig så har bokstavene fått plass her inne i påvente av at jeg skal bli ferdig med barnerommet. Kortet og bokstavene passet egentlig helt perfekt her:) Kremmerhusene er laget av dekkepapir som jeg har fått av snille Torill:) Elsker solstrålene som lyser inn...Og sånn helt til slutt må jeg bare vise et lite bilde av mitt nyeste leketøy. Vi bestilte Magic sound fra USA. Altså en karaokemaskin. Det var 2000 sanger i mikrofonene, og i tilleg bestilte vi 3 chips ekstra med sanger. Det er ingen hemmelighet at jeg elsker å synge, og min kjære er ikke noe bedre:) Karaoken er godt brukt allerede.
Skulle bare vært hvitt;)

Ha en flott kveld dere som stikker innom!


post signature

6 kommentarer:

salige lavendel sa...

Neimen der stod jo ett av mine kort inni glasskuppelen din, så hyggelig! Tror kortet føler seg priviligert der det står.Så gøy med karaokemaskin også da!

lisje astrid's husblogg sa...

Hei du gode♥
Sminkebordet ditt er såååå fint!
Å den glaskuppelen med amor og kortet i...I LOVE!
Alltid drit kjedelig med datatrøbbel...
Kjempe kjekt med karaokemaskin:)Kan tenkje meg dokke kosa dokke♥Du er hjerteleg velkomen på gundtur hos meg:)Hehe:)Hadde vore kos det♥
Tusen takk for dei gode orda du gir meg♥Du gledar:)
Ønskar deg ein fin fredag♥
Klemf rå Astrid:)

Villmarkstausa sa...

Så fint det ble. Nydelig sminkebord.
Du er så flink med pynt...
Her holderer jeg på med hus, hus, hus både ute og inne.....det tipper over med planer;-))
Ha en kreativ karaoke-dag;-))

Klem fra MÆ

Min stil sa...

Heisan du. Så heldig du var som fant bildenen dine igjen. Skikkelig kjedelig hvis de skulle vært borte.
Det sminkebordet ditt er jo bare nydelig. Og ang barn, så har jeg fått høre same kommentaren som deg. Bare vent Susanne, til du får barn, da blir det ikke så ryddig i huset. Og jeg må innrømme det, de har rett i det! Men det gjør ingen verdens ing, så lenge man har verdens skjønneste lille frøken.
Du kan virkelig se fram til det. Og det er verd alt rot i hele verden.
Klæm Susanne

Elin med Draumesidene sa...

Kva var det eg sa??? Bilda var der!:) Ein skal lytte til råd frå gamle damer. Husk på det ;) Nydelege bilder var det også. Kunne godt tenkt meg å høyre når du sette i gang med ein av mikrofonane! :)

Tusen takk for gode ord inne hos meg. Det vart eit personleg innlegg i dag. Alltid like skremmande. Men, men. Må til innimellom?

Ha ein fin fredag, og ei god helg!
God Elinklem! :)

merethe sa...

Vakre bilder! Du har en egen evne til å pynte så fint. Alt stemmer sammen....dyktig er du. God helg. :)