onsdag 17. mars 2010

Et lite livstegn fra meg....

De siste ukene så har bloggen blitt sørgelig nedprioritert. Og det har sine grunner, uten at jeg trenger å gå noe mer inn på det her inne. Enkelte ting bør tross alt holdes privat.

Kjellervinduet vårt har endelig fått litt pynt..Men jeg er tilstede og lusker i krokene. Prøver å holde meg litt oppdatert på bloggene rundt omkring, selv om jeg ikke legger så mange spor etter meg.
Tanken er at jeg skal komme tilbake for fullt igjen. Men ikke riktig enda. Ting må ordne seg, og hverdagen må igjen bli normalisert. Ting tar tid når en bor i Norge. Det har jeg i hvert fall funnet ut..
Litt nytt...Men nå vil jeg konsentrere meg om hyggelige ting. Og den viktigste hyggelige tingen er at bestevenninda mi går nå 5 dager på overtid. I morgen skal hun settes i gang, og jeg er helt fra meg av spenning for å hilse på lille Ian for første gang. Jeg skal jo bli "tante":)))
Og litt loppis sammen med favorittvinen:)En annen hyggelig ting skjedde meg på fredag da jeg og dansken var i Charlottenberg en tur. For dere som har vært der, så vet dere sikkert at rett ovenfor Maxi mat ligger det en ting og tang butikk som alltid har noen blinkskudd for meg. Gjerne i form av engler:) Denne gangen var intet unntak.
Vi strenet forbi, jeg tittet inn og så en alldeles nydelig steinplate (får jeg nesten kalle det) med en engel i midten.
Min aller første pletter i luften i loppiskrukke...
"Ååå, se på den da. Den var fiiin!!!", sier jeg. Dermed så går vi forbi, inn på godisbutikken for å sikre oss påskekosen, og deretter inn i matbutikken for å sikre oss mer påskekos. Nå skal det sies at litt påskekos ble det også kjøpt på systembolaget, men det nevner vi ikke så altfor høyt;)
Ikke så mye som skal til noen ganger.Narvesen ble besøkt for jeg måtte ha med meg Lantliv, og blomsterbutikken fikk et lite besøk av meg. Endte opp med tre petuniaer (det er det vel?) som allerede per dags dato ser sørgelige ut. Jaja, har også glemt å ta bilde av dem, og det er kanskje like greit.
Nok om det! Ute ved bilen sier min kjære at han bare må inn en tur på do før vi kjører. Okej, jeg venter. Synes han brukte lang tid da, men skal ikke klage jeg. Da han omsider kom tilbake var det med en pose i hånden.
"Vær så god, du får trykt den inn i bilen vel?".
Og da hadde han vært å kjøpt steintavla til meg! Er han god eller hva?? Det gjorde godt i en hektisk og tung hverdag.
Det er viktig å glede seg over de små ting. Som for eksempel en kjærlighetsgave fra mannen sin:)
Like drømmende og tenkende som meg...

Håper dere der ute ikke har gitt meg opp helt.
God klem til dere som henger med!!
post signature

9 kommentarer:

Irén sa...

Kjære Elin!

Veldig koselig med et livstegn fra deg. Du har vært savnet ser du :-)

Skjønner godt at noen ganger så får blogging bare være blogging. Håper alt ordner seg til det beste - uansett hva det måtte være!

Din kjære danske er da bare gull verdt!!! For en kjærlig og omtenksom mann du har :-)))

Nydelige bilder, Elin! Høres ut som dere hadde en fin tur.

Sender mange gode hilsner og en bamseklem til deg fra meg :-)

sissel sa...

Godt å "høre" fra deg igjen:)

Håper vi sees igjen snart, lenge siden, eller er det bare jeg som synes det ;)
Skal på strikkekafè på Haugastøl i kveld, spennende med "nye"lokaler.

Tenker på deg. Klem

BEA sa...

hallo snuppa.. godt det er liv..
skjer mye her også.. vi får ta en prat når ting blir mer normalt!!

klem fra mæ

PS! lykke til med tantefødsel :))

vårt lille hjem sa...

For ein herleg historie ♥♥♥

Håper alt ordnar seg til det beste ☺

Synnøve sa...

Hei Elin
Har savnet deg:))
Ikke alt en kan skrive på bloggen sin.
Så snill danske du har.
Kjempefint at du er tilbake.
Klem Synnøve

Ellinor sa...

Så koselig å høre fra deg igjen :)

Hverdagen vår sa...

Hei vennen:) Så godt å høre at du har fått en positiv telefon håper virkelig alt ordner seg snart nå-
Så spennende at du snart er "tante":)
Jeg blir tante til to stykker neste år og gleder meg, til babyen til lillebror holder jeg på med ett strikkepledd-
Vi må sees snart, Bjørn og jeg snakket akkurat om at vi skal være glade når slalomsesongen er over for i år får ikke tid til annet enn å kjøre henne hit og dit og nå de siste ukene har valpen også krevd sitt:)

Vi snakkes.

klem fra Eli

liven sa...

Kjekt å "se" deg Elin!!
Noen ganger er det andre ting som må prioriteres!!
Så kjekt å kunne kjøre til Sverige på shopping da....og nydelig gave fra kjæresten din :o)
Ha det godt...og har ikke glemt deg :o)

Jannicke sa...

Nå var det kjekt å høre fra deg, Elin.
Har tenkt på deg.
Uansett hva som skjer i livet ditt nå, så er det godt å høre at du klarer å fokusere på det positive også..

Du har en VELDIG snill mann!!
Slike små hverdagsgaver er gull verdt..

Klem J.