torsdag 25. februar 2010

Strikkeforbud....

Hva skjer med meg egentlig? Flere innlegg i løpet av en uke. Dette likner ikke meg;) Vel - overskriften sier egentlig alt. Min kjære har gitt meg strikkeforbud. Og det er rett og slett fordi jeg har fått senebetennelse i armen og skulderen. Og den beveger seg bak i ryggen , mot brystet og til og med halsen. Ganske jævlig faktisk. Jeg har ikke vært hos legen enda, men må nok krype til korset. Orker ikke ha det sånn.
Jeg er egentlig ikke noe særlig glad i gult, men dette synes jeg var en dus og fin gulfarge.Så hva gjør en da, når en ikke får lov til å strikke? En tar med seg kameraet sitt og prøver å lese manualen på engelsk. Finner et egnet motiv og prøver seg litt frem. Skjønner at kameraet har uante muligheter, og dette kommer jeg til å bruke lang tid på.
Dette kom på bordet i går.Jeg er egentlig ganske bortskjemt. For da jeg kom hjem i dag så drev min kjære danske og støvsuget oppe og nede. Badet er vasket og støvtørking tuslet jeg med selv. Han masserer meg og smører meg med smertestillende gele. Det er deilig å bli tatt vare på!!
Lysene bak skulle bli så uskarpe. Bare så dere vet det;)Nå kaller jentestafetten på meg, og jeg skal legge hodet godt til rette i et deilig fang:)
Ha en fin kveld folkens så heier vi på jentene ikke sant???

post signature

10 kommentarer:

merethe sa...

God bedring Elin og hør på dansken ;)

Elin med Draumesidene sa...

:) Hurra for Norge! Dei gjekk så fort at eg ikkje fekk på tv`en eingong!!! Men så går eg no glipp av det meste på tv for tida.

Få deg medisin for den betennelsen, før han festar seg skikkeleg! God bedring!

Klem frå ei som veit kva ho snakkar om! :)

Min Quilte krok sa...

God bedring. Ja kvil armene dine du og la dansken stå for pleien;-)
God helg

BEA sa...

fy søren.. det er ikke godt.. går selv her med knuter fra topp til tå.. har ikke fått fastlege ennå og gidder ikke sitte på legevakta..

godt du har Tommy som steller da.. flink den gubben din!!!

supert at du finner ut av det med kameraet.. så kan du lære meg :o))

ha en super dag vennen.. klem

liven sa...

Kjedelige greier.....har selv slitt med det siden november!! Så strikketøyet mitt ligger fint i kurven!! Så da blir det å lese i stedet...og jeg kan love deg at jeg har lest myyyye!!
Godt å bli tatt vare på da Elin....ja disse danskene er så snille :o)
Kan du sende adressen din på mail til meg....så dumper det snart noe i postkassen din :o)
Du finner den på profilen min!!

ha en fin dag......take care

Villmarkstausa sa...

God bedring. Fornuftig danske;-))
Da må du blogge mer, og lese bøker, se film og bare kuuuulen;-))
God helg!

liven sa...

lirolsen@hotmail.com
har kjøpt bokstavene men fikk ikke o....men den har jeg på sommerstedet mitt....henter den snart!!! så kan jeg kjøpe ny når den kommer inn igjen :o)

Jannicke sa...

Ta vare på deg selv, Elin :o)

Godt du har en mann som er snill og omtenksom ;o)

Klem J.

Hverdagen vår sa...

God bedring kjære venn-
Men akk så kjedelig da, og ikke få strikke her går det unna på pinnene og har lovt både meg selv og ikke minst mannen at nå skal jeg gjøre ferdig det som jeg har liggende også;) usj for ett vær vi har hatt i dag, fant så vidt att bilen når jeg skulle dra fra jobb i efta, og mann og sønn har måkt gårdsplassen to ganger og garasjetaket en gang-
Og i kveld har vi vært hos nabo og venner for å se på hunderase, vi skal kjøpe begge to, og siden B har vært litt skeptisk til cocker på jaktinstikt har vi nå tittet på Cairn Terrier en liten rampete bustetroll, som vi alle liker og mener passer for oss:)
det blir nok den-

Kos deg så får vi håpe det kommer sol i morgen, vi kan jo håpe.

Klemmer i fra Eli

Tulip sa...

Høres ikke bra ut med så kraftig senebetennelse.- Riktig med en strikkepause da.

Så snill han er som masserer deg:)

Klem og god bedring!