onsdag 17. februar 2010

Og sånn går nå dagan...

Har dere opplevd at dere får så mange ideer til inlegg i løpet av dagen, og så får dere ikke tid til å legge inn, at alt bare koker bort i kålen?
Jeg skulle ha lagt ut et morsomt innlegg om dagen min i går på jobb, og så ville jeg drodle litt rundt alle unnskyldningene vi har for at vi ikke har vunnet noe gull i OL enda. Så skulle jeg fortalt om hvor heldig jeg er som kommer hjem til ferdig dansk mat hverdag. Og ikke minst fortelle om helgen vår.
Men nå har jeg ikke tid til noe som helst, så jeg viser bare et par bilder av hva jeg fikk i Valentines og bryllupsgave, samt morsdagsgave. Jepp, jeg får morsdagsgave fra kattepusene våre.


Ha en flott helg og uke videre folkens!
PS: Jeg må også bare nevne at jeg e så inderlig glad for å lese at min gode venn Jannicke med bloggen Hjem og lykke er erklært frisk:)))
post signature

4 kommentarer:

BEA sa...

Hei vennen..
Gratulerer så mye med bryllupsdagen.. og unnskyld at jeg ikke har fått det med meg..

jeg sakker akterut med alt for tiden.. har stått på for å komme i orden her.. og nå er all lufta gått ut av meg.. gubben kommer i kveld og blir en uke.. så får vi se hvor veien går videre..

vi høres.. hils dansken...klem fra mæ

Min Quilte krok sa...

Flotte gaver du fikk;-)) Kjekk den dansken din som hsuker på dagene;-))
Ha en fin og kreativ helg
Klem fra nord

Jannicke sa...

...åh - der ble jeg overrasket kjære Elin!! Plutselig så jeg navnet mitt i innlegget ditt ;o) SÅ koselig gjort av deg - du er virkelig en omsorgsfull jente ;o)
TUSEN takk for alle koselige hilsener i det siste...

Herlig innlegg - jeg kjenner meg igjen - ideer som kommer og går! jeg har lært meg å skrive ned ideer og tanker.. da blir det ikke så kaos i hodet ;o)hihi..

Øredobbene du viser så nydelige ut. jeg liker best slike små enkle øredobber... så helt min smak! Og KLART pusene må gi mammaen morsdagsgave!! Skulle bare mangle!

God klem til deg vennen.

Elin med Draumesidene sa...

Hei! Her er dama med datatrøbbel online igjen! :) Har fått lagt ut innlegg kvar dag, men alt har hengt og hangla. Var eit virus som hadde angrepet, men no skal maskina vere fit for fight igjen! Så no er eg på ein lang bloggreise rundt omkring, for å få med meg alt nytt! :) Kor kjekt at pusane dine gir deg presang! Det einaste eg får av kattar for tida, er lukt i gangen, for dei brukar døra vår som markør... Ussj... Varmepumpa er der, og tek med lukta over heile huset. Så no skal eg tipse dei om at kattane dine faktisk gir bort noko fint! :) Eg håper du har gode dagar, og at du og dansken går inn i eit nytt år fullt av gode hendingar!

Ha ein fin fin kveld Elin!

Stor klem frå meg! :)