onsdag 10. februar 2010

Gangen vår...

Jeg tror ikke jeg er alene om å ha et hjem som er under stadig forandring. I hvert fall ikke når en tenker på interiør sånn cirka 10 timer i løpet av en dag. Noen ganger drømmer jeg om det også:)
Men mest så dagdrømmer jeg. Og kommer til stadighet frem til at det er ikke så mye som skal til egentlig. En lampe her, en kurv der, litt småplukk som gjør en interiørgal dame så glad. Mens en annen som ikke er så interessert legger ikke merke til det:) Men er det så nøye da? Det viktigste er at vi vet ikke sant;)
I dag viser jeg noen bilder av gangen vår. Har vist det før,men her er det også litt nytt.

Fant endelig en skohylle (heter det det eller skostativ? Hmmm....) som jeg likte og som passet i størrelsen i vår ikke så altfor store gang.

Ikke noe nytt her. Gleder meg derimot til å bytte ut lavendelkvasten med noe nytt.

"Ny" lampe i vinduet. Denne har vi fått av tanta til min kjære. Den var i messing - nå er den blitt hvit.

I utgangspunktet så skulle ikke tapetene våre bli stående her. Men det har de nå gjort siden sommer, og egentlig så synes jeg det ser ganske greit ut.

Kurver er kjekt å ha. Det ser ryddig ut, og så får en stua vekk masse rart som en ikke vet hvor en skal lagre.

Et av stedene som jeg forandrer ganske ofte er sminkebordet. Nå har det fått litt vinterpynt.

Det enkle er ofte det beste:)
En av grunnene til at jeg også valgte å vise bilder fra gangen i dag, er at i kveld så kommer en viktig person til å komme gjennom den døra. Nemlig tanta til min kjære danske. Hun skal være hos oss i ti dager og det gleder vi oss veldig til. Rommet hennes står nyvasket og ferdigklart , med helt nytt sengetøy og mange bøker å velge mellom dersom hun skulle ønske å lese litt mens vi er på jobb.
Det er flere begivenheter i dagene fremover, og derfor synes jeg det er ekstra hyggelig at hun kommer og feirer med oss.
Ha en flott dag folkens. Her skinner sola:))
post signature

9 kommentarer:

lovecountrychabbychicstyle sa...

Mange herlige detaljer! nydelig gang!!

:)

klem Lillan

Elin med Draumesidene sa...

Hei Elin! :) Så fin ein gang! Koseleg! Delikat er vel eit anna ord som kjem til meg? Det er så kjekt å lese det du skriv, og at du gleder deg til besøk! Eg har også fine dagar. Her snøvar det igjen(!), men det er greit. Skal få vaska nokre haugar med klede!

Kos deg vidare, og ha ein
flott onsdag!

God Elinklem! :)

Metu sa...

For en lekker gang!

Hm, nå får jeg lyst å endre litt hos oss selv ;)

Kos deg med besøk, og det er deilig med litt forventninger i hverdagen:)

Ha en flott dag!

Home By Virginia sa...

Kjempe fin gang Elin... :)

Jeg skal svare på mailen fra deg i løpet av helgen... Har vært noen hektiske dager i det siste og jeg vil veldig gjerne sette meg ned og svare ordentlig på den... ;)

* Ha en fortsatt fin dag *

Klemmer fra MV

Hespe sa...

Nydleig fin gang du har - så lyst og lekkert, og ikke vanskelig å føle seg velkommen når man trår over dørstokken der... :o) Herlige detaljer over alt - me like!

Ønsker deg en fin kveld!

Klem fra Hildegunn

Synnøve sa...

Kjempefin gang dere har.
Du har rett i det at vi interiørgale damer ser ting som de andre ikke ser.
Hyggelig med besøk. Så omtenksom du er som har lagt bøker inne på rommet til henne.

Kommer barnet deres snart?
Ha en fin kveld

liven sa...

Kjempefint i gangen din Elin!!
Lyst og lekkert med masse fine detaljer!!
Stikker sikkert innom "bokstav butikken" i helgen...da kjøper jeg AMOR til deg :o)

ha en fin kveld....og kos deg med besøket

Hverdagen vår sa...

Kjempekoselig gang, Elin.
Håper dere får noen fine dager alle sammen.
Joda, vi skal kjøpe hund, blir nok at vi kjøper fra en i Trøndelag, hun skal ha kull den perioden vi ønsker å kjøpe, hun er i nærmiljøet ville selge fra kullet som kommer nå, men det passer ikke for oss, og hun mente at da kunne vi få pass til valpen, jeg reiser da ikke fra en 3 mnds gammel valp, det er jo derfor vi må vente til høsten/våren11.

Nå skal jeg ut med en vennine og prate hund og gå tur med hennes hunder:) de skal forresten selge huset sitt i Holkebylia, vil du flytte;)

Klem fra Eli

Glassveranda sa...

Flotte bilder! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveransa.