fredag 5. februar 2010

Forandring i planene...

Det ble det her i kveld.
Planen var at vi skulle kose oss med en god middag, rødvin og finale i korslaget.
Men i siste sekund måtte min kjære jobbe i overtid til seint i kveld. Stakkars - og han som var mest ivrig på finalen. Men ikke stort å gjøre med det. Han begynte i en ny stilling med mer ansvar på onsdag (innenfor samme bedrift) og da kan man ikke akkurat starte med å si at en ikke kan jobbe. De fikk pizza som trøste (les: overtids)mat da.
Jeg derimot, etter at jeg fikk svelget skuffelsen, har kost meg med sushi. Min kjære danske nekter å smake på de herlighetene. Så da passet det jo bra at jeg tok det i kveld når han allikevel måtte jobbe.
Sushi og favorittvin. Ingen dårlig kombinasjon for meg i hvert fall:))Nå har korslaget allerede begynt, så et raskt innlegg fra meg. Men må bare ta med et par bilder fra i går da sola lyste opp i stua. Deilig og vårlig.

Deilig med sola som stråler opp stua.Og så avslutter jeg med et bilde av meg med min nye sveis. Litt snodig bilde egentlig, men ikke så veldig lett med selvportrett:)
Ikke lett å se rett i i kamera på denne måten. Hehehe...I morgen skal jeg i bursdag til søsteren min. Jenteparty! Gleder meg:)
Ha en fin helg folkens!

post signature

10 kommentarer:

Ellinor sa...

Så stilig du var på håret :)

vårt lille hjem sa...

Den middagen såg kjempegod ut, må prøvast når eg får sjansen trur eg.
Her var vi ganske slitne etter ei lang veke på jobb så det vart å bestille fredagspizza.
Tøff sveis ☺

Ha ei super helg!

Klem frå Heidi

Min Quilte krok sa...

Tøff sveis;-))
Du får kos deg mæ gubben i morgen;-)
Ja sånn kan det gå noen ganger;-( Jobb og jobb
Her koser vi oss på hytta med begge de søte små som er blitt store 14 og 20. Ikke så ofte hun på 20 er med da hun ikke bor hjemme. Men ungdommen trenger en pust i hverdagen og på hytta er det andre ting å gjøre en i byen;-)) I morgen står pinne brød på bål på time planen;-))
Ha en fin og kreativ helg
Klem fra nord

Synnøve sa...

Så morro og få se bildet av deg. Sveisen var tøff. Men det tror jeg du også er:))
Ikke altid det går som en planlegger.
Jeg heiet på Bjarne,men koret til Åge var bra det også.
Ha ei fin helg

Jannickes Hjemmekos sa...

Flott hårsveis, Elin. Si til dansken at sushi er snadder-mat, så spiser han det... nam, nam.

Ser dere har samme kamera som oss - ikke mange som har Sony speilrefleks. Vi har a 200 og er veldig fornøyd, men vi er ingen eksperter. God helg - klem fra Jannicke

Anonym sa...

Hei Elin.
Nå måtte jeg bare innom deg, har jo ikke blogget siden før jul.. Fikk lagt inn mine siste prosjekter, så blir det vel stille igjen når bebisen kommer..
Håper du har en super helg :O)
Stua ble så fin da med stol og det fine trekket, du er bare rå på interiør :O)

klem Rebecka

Therese fra huset med de rare i sa...

Så flott du var på håret:) Så deilig ut med favorittvin og sushi da( selv om jeg aldri har turt smake selv) hihi.. :)

Ha en fortsatt fin helg!!

Elin med Draumesidene sa...

Hei Elin!!! Oi, så fort tida går!Du la no inn dette fredags kvelden! Vi har vore på farta heilt sidan i går tidleg klokka åtte... No har eg vore ein laaang tur her inne, og besøkt mange bloggar. Tøff sveis! :) Sjølvportrett er vanskeleg. Eg tok nokre bilder mor et speil i går, og fann ut at eg var rynkete, og lite fotogen ;)Eg har vore så flink å leggje meg tidleg siste veka, men no gjekk visst den statistikken i vasken?

Uansett; ha ei flott veke,
både du og Dansken din!

Klem Elin :)

sissel sa...

Skikkelig flott sveis, den kledde deg, ser litt rampete ut ;)
I kevel kom jeg fra Sunnmøre, litt trist å reise "hjemme"fra, også var det så mildt og godt. men det snødde masse så det var det greit å reise fra :)
Vi sees. Ha ei flotte uke :)

Glassveranda sa...

Hei! :)) Så koselig å se deg! Du har virkelig fått kontroll over nykameraet nå! Jeg så nedover siden din, - veldig mange fantastisk flotte bilder!

Ha en fortsatt fin uke! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.