søndag 17. januar 2010

syk og svak og dårlig bak....


Jeg er ikke akkurat noen god bloggvenninde om dagen. Og det er rett og slett fordi den ene sykdommen avløser den andre her.
Det begynte jo med at jeg lå rett ut fra 1 nyttårsdag. Men det har jeg skrevet om før. Har fremdeles storforbruk av lommetørklær.
Først var jeg hos tannlegen på onsdag og satt ny fylling der jeg klarte å miste en. Allerede da bedøvelsen begynte å gå ut merket jeg at ikke alt var som det skulle. På fredag måtte jeg krype til korset igjen, eller rettere sagt tannlegen. Fikk beskjed om at her hadde det blitt veldig rødt og hissig, og det hadde hevet.
Jeg må innrømme at for første gang i midt liv så gråt jeg hos tannlegen. For da hun skulle sette bedøvelse rett inn i det verst betente så trodde jeg at jeg skulle fly fra stolen. Å fy flate så vondt! Tårene bare spratt.
Har tygd voltarol for de verste smertene, men nå er det så og si bra. Gudskjelov!
I går etter frokost begynte jeg å kjenne at alt ikke fungerte som det pleier i magen min.
Kort fortalt - jeg ligger rett ut med feber, vondt i hodet, ødelagt i kroppen og skysselfart til do. Jeg har vært nødt til å sove på syrommet mitt i natt. Rett og slett for å ha kortest vei til dere skjønner vel hvor. Orker ikke tanken på mat men prøver å drikke masse vann.
Skal ikke gå mer inn i detaljer her jeg. Men må få tatt meg sammen til å komme en tur på legevakta. Blir dau sliten bare på tanken.
Så nå synes jeg at jeg har vært syk nok for resten av året.
Jeg kommer sterkere tilbake når formen er på plass.
Ha en fin søndag folkens. Min blir tilbringet i senga sammen med Unni Lindell.
post signature

13 kommentarer:

liven sa...

uff og uff!!!!!
Høres ikke kjekt ut......det var egentlig nok med tannlege historien!!
Kos deg med bok....har en Unni Lindell som venter jeg også !

Ellinor sa...

God bedring :)

Villmarkstausa sa...

Hei

Uff da, ikke godt å være syk.Kjøp deg solbærsirup, det pleier å hjelpe. Varm!
God bedring!!

sissel sa...

Uffa meg, og stakkars deg, høres ikke bra ut. Gladl ldet lbare har vært forkjølelsse hos meg.
Håper du snart er frisk og rask igjen. Nå er det altfor lenge siden jeg har sett deg.
Godbedringsklem fra meg.

Jannickes Hjemmekos sa...

Huff, Elin - dette var ikke noe særlig. Håper formen er stigende nå. God bedring til deg og kos deg med Unni Lindell-boken din. Klem fra Jannicke

Jannicke sa...

Neiognei!!! Ingen god start på året, Elin!! Nå kan det vel bare gå oppover!!

Masse god bedring til deg :)
Klem J.

Min Quilte krok sa...

Usj så mye på en gang :-(
Håper du blir frisk snart
Føler jeg blir glad av å blogge til deg igjen;-)
Klem

merethe sa...

GOD BEDRING til deg. Det går så mye rart for tiden og noen ser ut til å få alt. Håper du virkelig snart blir helt bra. Klem til deg,

Draume Elin :) sa...

Stakkars lita!!! No får det vere nok! :( Kan nok berre seie god bedring nok ein gong... Håper du får hjelp!

Stor, god klem frå Elin :)

Cecilie sa...

Hei, Elin!

For en flott blogg du har, også så flink og kreativ du er!!

Ser at du bruker mye spraymaling til å pusse opp metallgjenstander o.l. Hva bruker du da?

Håper du kommer deg fort på bena!!

Irén sa...

Kjære Elin!

Uff og uff så trasige greier da! Nå konser jeg hardt og intenst og sender over ALLE GODE ØNSKER OM SNARLIG GOD BEDRING!!!

KLEM, Irén

Flower Power sa...

Å, stakkars deg Elin.....høres ikke godt ut det der! Det er såååå kjedelig å være syk.....men ofte er det kroppen som sier ifra om at den trenger litt hvile. du får ta godt vare på deg selv og ta den tiden det tar for å bli frisk. GOD BEDRING!!! Håper det går bedre og bedre for hver dag.

Masse trøsteklemmer:)

Jannicke sa...

Håper du er frisk igjen nå, Elin!

God helg til deg.

Klem J.