fredag 29. januar 2010

God helg...

Det er så deilig når ting ordner seg:)
Og det er så deilig å være ordentlig glad igjen:)
Og kreativiteten blomstrer sammen med energien. Jeg er meg selv igjen!
Ideène kommer på løpende bånd og jeg klarer nesten ikke å følge med.
I dag har jeg ligget på alle fire og skrubbet baderommet. En skikkelig vårvask kan man vel kalle det når absolutt alt ble fjernet og gulv og vegger ble skrubbet.
En paff danske fulgte nøye med der jeg skrubbet og vasket. Kanskje ikke så rart med tanke på de ytterst få plaggene jeg hadde på meg;) Ja, jeg er vel ikke den eneste som kler av meg når jeg vasker bad? Det blir jo så vått! Eller er jeg alene om det? Tør dere svare på det folkens?
I morgen skal vi en tur til Charlottenberg. Og jeg er ganske sikker på at kortet kommer til å bli svidd. Og det beste av alt er jo at vi er enige om det:) Så jeg er på jakt etter noen klær, pledd til sofaen i kjellerstua, speil til soverommet, og litt jentedill. Sminke og sånn vet dere. Å jeg gleder meg! For med min nye, eller nyfunnede, energi så har også gleden ved å freshe meg litt opp kommet tilbake. Så i går bestilte jeg meg frisørtime, og nå blir sveisen helt ny. Vi har en plan nemlig jeg og frisøren;)
Jeg har fått med meg at det har gått et par utfordringer her i blogglandia. Nemlig å vise frem kaffe/teoppbevaring og såpedispensere.
Så jeg tenkte rett og slett å avslutte med noen bilder fra kjøkkenvinduet mitt.









Nå er det det store korslaget som gjelder.
Ha en flott helg folkens. Det skal jeg!
God klem til dere alle!!!
, post signature

13 kommentarer:

Metu sa...

Så kos det var på kjøkkenet ditt, og jeg fikk også ett par gode ideer....... Likte kurven du har for å ha oljene i :)
Og mye av det andre også!

God helg til deg også!

sissel sa...

Det var jammen herlig å høre at energi og livslyst er tilbake:O)
Spent på den sveisen ;) Håper du kommer på onsdag så jeg får se ;)
Ha en flott tur i morgen, og ha ei flott helg :)

Christel - Bakketun sa...

Så bra at energien har kommet tilbake, gleder meg til det skjer hos meg også ;)

Kos dere i Charlottenberg og svi kortet godt!

Klem

My home is my Castle - by Kari sa...

Herlige bilder !!
joda, varmt og vått blir det når man vasker badet, så da blir det fort at en går lettkledd hehe..
Jeg skal til frisøren imorgen og farge håret. skal bli deilig :)) Godt med litt selvpleie ;)

Klem,Kari

Cecilie sa...

N y d e l i g!

Herlig med synet av løkblomster! er ikke å oppdrive på mine trakter enda...

Nydelig blogg du har! Her kommer jeg gjerne igjen!

Ha en trivelig helg!

klem, cecilie

merethe sa...

Så godt det er at du kjenner energien kommer tilbake. :) Også så koselig bilder fra kjøkkenet. God helg til deg og din. :)

Synnøve sa...

Så fint at energien er kommet tilbake.
Så mye fint du har på kjøkkenet ditt.
Jeg kler ikke av meg når jeg vasker badet. Jeg skjønner ikke selv hvordan jeg greier det,men jeg står fullt påkledd inne i dusjkabinetten og dusjer veggene i den,uten og bli våt.

Shopping i nabolandet er ikke det værste en gjør en lørdag:))
Spennende med ny friss,legger du ut bildet av deg:))))
Jeg har arbeidshelg.
Ha ei fin helg,sammen med dansken.

Klem

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Elin
Så kjekt at du har det toppers om dagen; nyt livet, kjære deg. Ja, når det gjelder skrubbing av gulv, har jeg også gjort som deg; vasket i bare truse og t-skjorte. Er forresten ikke det eneste jeg har gjort i bare truse. Jaja, så unngår vi at klærene blir våte. God tur til Charlottenberg; kos dere - klem fra Jannicke

Lise Kathrine sa...

Hei! Så godt å høre at du er i farta igjen. Nå blir det lysere ute og vips så er våren der, med rennende øyne og nese for en pollenallergiker som meg.
Jeg vasker også badet på vei inn i dusjen. Det blir jo så varmt og bløtt. Hihi!
Sees vi på onsdag? Jeg skal få ny sveis den dagen. Får se hvor kort det blir. Det er ikke mye til manke å snakke om etter amminga. Men det kommer vel tilbake. Nydelig kjøkken du har!
I dag skal vi kose oss med ost og kjeks. Gleder meg til det. Ha en riktig god helg! Klemmer

Draume Elin :) sa...

Hei! No vart eg glad! Så bra at eenergien er på plass! Vi hadde besøk i går kveld, så eg er litt bakpå med kva som skjer her inne! ;) Håper du svir kortet skikkeleg i dag, og at du har ein flott handletur!

God klem frå Elin :)

Nina L sa...

For eit kjempekoselig kjøkken du har! Eg gleder meg til å lese meir av bloggen din! Ha ein fin laurdagskveld! :-)

liven sa...

Så fint på kjøkkenet ditt....masse koselige saker!!
Godt å høre at du er full av energi igjen!!
Håper du har hatt en fin dag :o)

lisje astrid's husblogg sa...

Sååååå flotte bilder!Kjøkenet ditt er kjempe lekkert:)
Hehe:)Innlegget ditt er så herleg:)
Å du er ikkje åleine om ha flerre dei fleste plagg under vaskeseansen på badet:)
Ønsker deg ei god helg vidare<3
Klem frå Astrid:)