lørdag 2. januar 2010

Dinner for two....

Håper dere har kommet godt inn i det nye året. Her starter vi med en skikkelig forkjølelse, med vondt i halsen, dritforkjøla, vondt i kroppen, uggen. Ja hele sulamitten. Har sovet over ti timer i natt og det er egentlig helt utrolig til å være meg. Og drømmer enda mere snodige ting enn jeg vanligvis gjør, og drømmene mine kan være ille nok fra før av. Hihihi...Men bortsett fra det så er alt bare bra:))
Nyttårsaften hos oss gikk veldig stille og rolig for seg. Vi var bare oss to, men faktisk så synes jeg vi hadde det veldig koselig for det:) Jeg pyntet bord, dansken sto for maten og vi pyntet oss med joggedress siden det bare var sofaen som skulle få besøk av oss:)

Middagen besto av det den alltid gjør, nemlig hamburgerrygg, kålpølse og grønlandkål med tilbehør. Dessert var sitronfromasj med krem. Vi spiste så vi nesten trilla ned trappa til sofaen:)

Da klokka var litt før tolv dro vi med oss noen stjerneskudd og en champagneflaske ut for å hilse på naboene. Men der var det stilt gitt. Traff på et nabopar som vi vekslet noen ord med, mens vi så på fyrverkeriet som ble sendt opp et stykke fra oss. For i gata vår ble det ikke sendt noe opp. Vi er blitt så sære at vi ikke kjøper fyrverkeri vi da. Jeg er litt redd for det, også synes jeg rett og slett at det er å brenne penger. Begynner å dra på årene her tror jeg...;)

Kan ikke akkurat si at jeg har satt meg noe forsetter. Skulle gjerne slutta å røyke, men jeg kjenner meg selv og vet at jeg må være helt klar for det, og det er jeg ikke riktig enda.

Men et forsett har jeg og det er at jeg skal begynne å tenke mer på meg selv. Og oss selvfølgelig. Her i romjula fant jeg ut at jeg faktisk ikke har strikket noe til meg selv enda. Jeg har begynt på et teppe men det har blitt pent lagt bort for gaver har blitt prioritert. Nå skal jeg prioritere oss! Men jeg skal strikke hentesett til venninda mi tror jeg;)
Så håper jeg virkelig at 2010 blir vårt år. At ingen tragedier skjer i familien, men bare koselige ting. Og så håper jeg så inderlig at dette blir det året da vi får hente vår lille Colombiaskatt.

Så gleder jeg meg til å følge alle dere flotte jenter inn i 2010.
Godt nyttår!!
post signature

8 kommentarer:

Villmarkstausa sa...

En middag for for to er noe av det hyggeligste som finnes.
Lager maten sjøl jeg til unger i forbifarta;-))hyggelig det også.Noen ganger har de tilogmed tid til en prat!

Kanskje tlf. ringer i dag;-))
Blir spennende med turen til Colombia. Da barnetkommer blir det liv i stua;-))
Haen fin dag!

LAPPEQURI sa...

Godt nyttår til deg også:-))
Så flott du har pynta bordet.
Vi satt ute å fyrte bål i 10 minus, fakler og full måne skinn.E og gubben romantisk på sin måte (å leke Lars Monsen;-)
Håper 2010 blir et fint og kreativt år
Nyttårs klem fra nord:-))

Christel - Bakketun sa...

Godt nytt år til deg! Middag hjemme på nyttårsaften i joggis hørtes helt perfekt ut spør du meg ;) Hadde mannen hatt fri hadde vi nok vært hjemme vi også, men han jobba så da dro jeg og Julie til min bror.

Håper 2010 blir deres år! Å at drømmen din går i oppfyllelse. Å det er nok ikke dumt å prioritere seg selv litt ;)

Stor klem fra meg

DraumeElin :) sa...

Dinner for two er romantisk spør du meg, i alle fall med så fin pådekning og god mat! Vi har vore på nyttårsmiddag med venner i dag, og fått grillmat! Verten stod ute i termodress og grilla i ti kuldegrader :))) Og det var herlig! Kunne late att augene, og tenkje på sommaren! Og eg er som sagt sikker på at du og din kjære får gode meldingar før juni er her? Hadde ein liten seanse under månen på nyttårsaften... :)

Håper humør og skapertrang er tilbake hos deg snart, og at du får sprette ut slik som snøklokkene! Det var ein fin måte å tenkje på? Eg har same planen...

Ha ein flott laurdagskveld! :)
♥ ♥ ♥

Jannicke sa...

Dinner for two er jo ofte det koseligste!!
Og enig ang raketter : Jeg liker det absolutt ikke, og er livredd.. Fikk avsvidd et øyebryn da jeg var 21.. en "fylikk" skøt raketter i vilden sky på en noe fuktig nyttårsfest. Den ene snisset øyebrynet mitt... Tenk så heldig jeg egentlig var!! Det kunne gått riktig så ille. Etter dette har jeg ikke gått ut eneneste nyttårsaften... vettskremt!

God Helg og god bedring, Elin!

Klem J.

Ingunn sa...

Så koselig bord. Her hadde jeg kost meg.

Riktig godt nytår til deg!

Klem ingunn

My home is my Castle - by Kari sa...

Åhhh...
Jeg skal krysse ALT jeg har for at dere skal få reise til Columbia å hente lille skatten deres !!!!!

Flott bord du dekket :)

Anlegget er kjøpt på El-kjøp og er av merket Sony. Er nok ikke det aller beste, men det holder i massevis for oss :)
Akkurat nå er det på tilbud forresten :))


Klem,kari

Flower Power sa...

hei Elin.

Så leit å begynne det nye året med å være så guffeluff i kroppen da......men håper det går fort over:)

Høres ut som dere hadde en fin nyttårskveld....det er noen ganger like koselig å feire stille og rolig og bare være to......god mat og sofakroken er ikke å forakte det;)

Håper virkelig dette blir et godt år for dere......håper også at barnet snart er på vei. Jeg gleder meg til å følge med deg videre.

Ha en flotters mandag!! Vi tittes....:)