onsdag 23. desember 2009

God jul til dere alle...

Jeg hadde vel egentlig ikke trodd at jeg skulle bli så opptatt i Desember at jeg knapt nok fikk mulighet til å oppdatere meg her inne. Men, men, sånn kan det gå noen ganger.
Tusen hjertelig takk for alle søte hilsener til meg.
Nå er jeg en snartur innom bare for å ønske dere en riktig god jul og en avslappende romjulstid. Vi har ingen planer for romjula. Annet enn at jeg skal jobbe en dag og så håper vi på skiføre. Masse tvkos, lese, spise godis, gå rundt i kosedress. Høres ikke dumt ut det heller:) Og ikke minst tid til blogging igjen.
I dag skal vi på tre gravlunder og tenne lys for våre kjære som ikke er blant oss lenger. Jeg kunne ønske at vi hadde mulighet til å tenne et lys hos svigermor. Men hun hviler i Danmark og det blir ikke akkurat så lett. Men hun er mye i tankene våre på denne tiden da det er første jul uten henne. Det blir fryktelig trist og rart med en jul uten svigermor...
Tradisjonen sier egentlig at vi skulle gått på gravlund i morgen tidlig. Men vi velger å slå to fluer i en smekk i år. Vi skal også levere siste gaver. Og da får vi hele formiddagen i morgen på å kose oss med forberedelser og ikke minst juleprogrammer på tv.
Julaften skal holdes hos oss, som det pleier å gjøre. Egentlig så er det ikke noe som er annerledes i år enn tidligere år. The same procedure as every year;))
Da avslutter jeg med noen bilder av juletreet vårt, som våre to små nieser har pyntet så fint.




En riktig god jul vil jeg ønske alle
dere herlige jenter!!!
post signature

8 kommentarer:

BEA sa...

så koselig dere har pyntet:o)) gikk det bra med pepperkakebakinga??

her blir det litt stress som vanlig.. vi holder åpnet alle dagene og selvfølgelig har vi kveldsvakt;((( kommer nok til å la gubben stå mye alene for Alexandra skal i allefall ikke sitte hjemme alene i jula..

i morgen skal vi til brodern å spise.. så får vi pappa med i retur og da går det rimelig i ett!!!

vet ikke om jeg får tid å ringe deg.. så jeg får ønske deg og Tommy ei herlig jul..

may all your wishes come true!!!!

masse klemma fra mæ

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelig pyntet juletre :)

Vil få ønske deg og dine en riktig GOD JUL :)

Klem,Kari

Jannicke sa...

Hei Elin :o)

Flott pyntet tre hos deg,
kjekt å la nieser hjelpe til!!

Ønsker deg en deilig og fredfull jul,
kos deg med de du er glad i..

Juleklem fra J.

Ellinor sa...

God jul :) Også håper vi på at barna våre er her neste jul :)

Flower Power sa...

Takk for varme, gode ord.......er stas hver gang du titter innom:)

Håper du får anledning til å slappe litt av i kveld før juleselskapet i morgen. Man trenger liksom å varve ned noen hakk før den store kvelden.....ellers så synker man bare sammen som en fille på julekvelden:)Nå må dere kose der sååååå masse, og håper dere får en herlig jul, selv om det kan være sårt uten svigermor.

Vi tittes nok i romjulen.....da blir det masse herlig stilletid.

Ha en finfin kveld:)

VArme klemmer.

Home By Virginia sa...

♥ Titter innom for å ønske deg og dine en riktig GOD JUL ♥

Klemmer fra Malin Virginia

Gamlå sa...

Ønsker deg en Riktig God Jul

Klem fra Gamlå

Irén sa...

Kjære Elin!

Nydelig innlegg! Tusen takk :-)
Ønsker dere en fredfull og koselig julehelg!

Det er en fin skikk å tenne lys på gravene hos våre kjære som ikke er her mer. Skulle gjerne vært på graven til far i morgen ettermiddag, men siden det er i Bergen går ikke det. Men vi var der på søndag og pyntet med hjertekrans og flere glasslykter...

Glede og vemod går litt hånd i hånd i disse tider. Tid til ettertanke og aller mest; tid sammen med våre kjære som er her :-)

Gledelig Jul ønskes dere begge!
Juleklem fra Irén