fredag 18. desember 2009

18. Desember og gave fra Danmark:))

I går lå det pakkelapp i posten igjen. Og denne var fra Danmark. Da ble jeg spent. Og ut i de mange blå, for nå er det kaaaldt!
Vel hjemme igjen sendte jeg melding til min kjære Bea om jeg fikk lov til å åpne (selv om den egentlig var altfor fin til å åpnes)


Jeg likte pakkebåndet så godt da. Så det har jeg spart på;)
Og se alt hva jeg fikk:))
Dårlig bilde:( Men min kjære har kjøpt speilreflekskamera og jeg skal ta meg tid til å studere veiledningen i helgen.
To nydelige patinerte krumkakeformer. De skal jeg ha telys i. En gammeldags lysholder, to klips som jeg skal bruke til håndklær tror jeg, to utrolig flotte kremmerhus med første del av Silent night og en flott glasskål som det kommer julegodis i:)
Etter at jeg fant Blogglandia så har det åpnet seg en helt ny verden for meg. Og jeg har "møtt" noen mennesker som nå betyr mye for meg. Ja, noen av dere har jeg jo møtt på ordentlig også, som Bea som har sendt meg pakke. Forrige uke fikk jeg jo gave fra Elin, som jeg også ble superduperglad for. Tenk at noen tenker på meg da. Bare sånn for å være snill. Mennesker som jeg har truffet her inne, som jeg har fått god kontakt med.

Vi hadde gavedeling på jobben i går. Se den fine skåla jeg fikk. Blir nok litt godis i den også;)
Det er vanskelig å sette ord på følelsene og tankene jeg får. At jeg betyr såpass mye for noen at de ønsker å sende meg en oppmerksomhet. At jeg og bloggen min er spennende/interessant/fin nok til å fatte interessen til dere der ut.
Dette ble ganske rotete. En knotete måte å vise min takknemlighet. Og vit at jeg føler det på akkurat samme måte.
Ellers så går det i hundre om dagen. Hadde aldri trodd at jeg skulle få så liten tid til å sitte her inne og kose meg. Men nå er det vel bare helgen igjen så roer ting seg her. Og da skal jeg oppdatere meg hos dere. Får jo helt abstinenser.
I helgen skal vi ha verdens beste nieser på besøk. I dag skal vi bake pepperkaker, kjøpe juletre og spise nissegrøt. I morgen blir det fullt hus og stormende jubel. Da blir vi seks barn og seks voksne til nisseverksted og pepperkakebaking. Vi skal spise æbleskiver og drikke gløgg.

Juleposene jeg sydde. Den ene navnelappen surra jeg meg så her måtte jeg bruke sprittusj. Men litt hyggeligere pose enn en i plastikk.
Og så har jeg sydd seks julegodteposer som skal leveres til en fyr som kjenner selveste julenissen. Så da får vi bare håpe at han tar seg en tur;)
Søndag bærer det nedover til Oslo, og da skal vi feire minstemann sin bursdag, som ble 5 år den 14 desember. Gratulerer så mye med dagen som var, tantes lille gullklump!!
Så i mellomtiden må dere kose dere masse med siste juleforberedelser, og ikke stresse.
Klem fra meg!
post signature

11 kommentarer:

Maria fra Idekroken sa...

Hei du.

Ja jeg gleder meg veldig nå, til alt er "oppe og går" på det nye badet.
Så moro at du har fått speilreflekskamera. Jeg har heller ikke hatt mitt spesielt lenge, og det er mye å sette seg inn i, hvis man vil. Kan jo bruke "automatisk" også, men det er jo ikke så moro ;)

Skåla du fikk var flott. I ett av mine første innlegg, ser du hele serviset i den serien. ( tror det er den) Fikk det av et vennepar til det nye kjøkkenet vårt :)

Klemmer fra meg

Flower Power sa...

Hei Elin.

Åååå det er så koselig å finne hilsen fra deg på bloggen min:))))
Jeg blir så glad for de flotte ordene dine vettu:)Jeg har det bra i min nye leilighet, selv om tilværelsen er noe uvant. Julen blir litt rar for meg i år, men jeg skal være hos mams og paps på julaften, og det gleder jeg meg til:)

Høres ut som du har det både hyggelig å travelt for tiden, og det skal man jo ha......litt kos og litt stress om hverandre. Jammen har du vært heldig å få så mange flotte pakker også......ingen tvil om at du har vært snill pike i år;)

Nå får du kose deg videre, og glede deg til juleroen senker seg.

Stor klem fra Flower.

Min stil sa...

Så masse lekkert!
Klæm Susanne

BEA sa...

Hei vennen.. glad du likte tingene:o))

Supert at dere har investert i kamera!! sett det på auto og knips!! alt av instillinger kommer etterhvert..

Regner med du får nok å henge fingrene i denne helga ja.. du er bare utrolig som orker dette!!!!!

Sitter her etter DEN jobbuka.. huset er på halvåtte og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne..sukk..
har mest lyst å bare sover til etter nyttår en gang:o))

Ha en trivelig helg.. håper dere storkoser dere:o))

klem fra mæ.. hils Tommy:o)

liven sa...

så heldig du er som har speilreflekskamera!! Skal ønske meg til bursdagen...men det er ikke før til sommeren :o)
Koselige gaver du har fått...her i blogglandia er det bare så koselig å være!
Kos deg med juleverksted og pepperkakebaking....og ha en fin helg :o)

DraumeElin :) sa...

Heia Elin! Kjekt du er i farta! :) Skulle ynskje eg kunne vore på juleverkstad hos deg! :) Sikkert kjempekoseleg! Så gode tradisjonar du har; vi er ikkje så flinke til sånne førjulsting. Men vi skal på tur til svigers i morgen. Dei bor i Geiranger, det veit du nok kvar er? Ein times reise unna. Må ta ferge. Veslebror har allereie sagt frå om at han blir heime... Han blir så lei i bilen ;) Eg har lova å koble opp DVD, og då var det greit :) Kos deg kjempemasse i helga!

God juleklem frå meg! :)

Hespe sa...

For en herlig pakke å få - nyyydelige ting!!!

Håper du har hatt flotte førjulsdager, og kosa deg masse - plutselig er julen der... ;o)

Stor klem fra Hildegunn

Tulip sa...

Koselig gave du har fått! Spennende det!
ja mange nye bekjentskaper etter at man begynte å blogge. Fint å bli kjent med så mange spennende mennesker!

Ønsker deg en riktig fin helg!

-Mia- sa...

Så nydelige gaver! Nyt søndagen, med 4 tente lys! Klem

Glassveranda sa...

Så koselige julebilder du viser! Morsomt med speilreflekskamera. Tar litt tid å lære å bruke det, lysinnstillinger/lukketid etc., men det er mest gøy! :)) Jeg har selv et Canon EOS. Er det det du også har? Ønsker deg og dine en riktig fin jul og et godt nyttår!

Juleklem fra Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Therese fra huset med de rare i sa...

Så heldig du er som har fått en så nydelig pakke!!

Vil bare ønske deg en riktig god jul og gleder meg til å følge deg videre på nyåret!!

Klem Therese:)