onsdag 18. november 2009

Litt nytt på bloggen..

Er hjemme fra jobb i dag. Skikkelig uggen i kroppen og kjempekvalm. Har minimalt med feber så tror ikke det er noe svineri på gang. Håper ikke det.
Men noe må man jo gjøre når man sitter som en liten tusling i sofaen. Og da bestemte jeg meg for å redigere litt på bloggen. Har gjort den litt mer julete.
Så bestemte jeg meg for at jeg skal lære meg å legge ut videoer fra Youtube. Ærlig talt - klarer andre det så må vel jeg klare det ogaå.
Så nå går jeg i gang her. Mulig det blir litt oppstartingsproblemer men.

Og siden jeg er så stolt av lillebror så er det han som blir representert.


Og bare til opplysning så er broren min han uten hår;))
post signature

11 kommentarer:

BEA sa...

huff da.. høres ikke godt ut det der!!! krysser fingrene for at det er forbigående!!!

He..he.. du klarte det fint det der.. jeg bala en måned får jeg fikk bilde opp.. kom bare en linje med koblingen til videoene :o))

God bedring!! klem fra mæ

Lise Kathrine sa...

God bedring! Håper du snart er frisk igjen.
Kommer du på strikkekafè til mandag?
Jeg lurte på oppskriften til de "spiralsokkene"; er de i et julehefte fra i år? Fikk så lyst til å strikke sånne jeg også serru.
Lise

liven sa...

Ønsker deg god bedring Elin :o)

Elin sa...

Hei på deg! Håper du ikkje er verre i skrivende stund? Eg har to småsjuke barn her, det er snøring og hosting og harking i to etasjer. Men det er vel årstida for det no? Ynskjer deg kjempegod bedring! Blei litt redd han broren din, men han er vel ikkje morsk heile tida? ;)

Stooor Elinklem! :)

Anonym sa...

Hei Elin :)

Så koselig blogg du har :)
Helt tilfeldig at jeg fant deg, ble litt overrasket da :)
Jeg er sånn sniker i bloggverden,elsker å lese interiørblogger men har ikke tid og lyst til å skrive selv :)
Ser så kjempekoselig ut hos dere.
Håper alt er bra ellers :)

Klem Sissel.

Jannicke sa...

Masse god bedring, Elin!!!
Klem J.

merethe sa...

God bedring til deg Elin. :)

Tulip sa...

Håper du blir snart frisk...æsj og æsj, ikke gøy åvære kvalm.

Synes du klarte youtube-koblingen bra!

Villmarkstausa sa...

God bedring. Håper du er bedre i dag!

Sylvia sa...

Hei Elin
Kom innom her via SIDO sin blogg.
Leser at du er kvalm, og det har jeg vært hele uka, men nå stoppet det visst, men i dag er mannen uvel.
For en uke siden hadde snuppa i huset omgangssyken, så det er nok et snev av den vi har fått, men det kommer kun ut en vei, for å si det forsiktig.
Drikk masse vann, så forsvinner det kanskje litt fortere.
God bedring, god helg.

A-mora sa...

Ønsker deg god bedring, og ei riktig fin helg
Så flink bror du har:))
Klem