søndag 22. november 2009

God søndag:)

Tusen takk for alle god bedring kommentarer. Formen er bra igjen, og da kommer energien krypende tilbake også. Og det er godt når ideène spretter opp som paddehatter:)
Så på lørdag produserte jeg litt fler duftposer. Lagde også noen litt mer julete som jeg fylte med kongerøkelse.


Det lukter skikkelig jul og en har allerede fått plass i tallerkenhylla i kjellerstua. Bilder av den kommer litt seinere.

Vi fikk endelig tatt oss sammen til å bli ferdig med litt småplukk her i går. Egentlig helt teit siden det var ting som til sammen tok en halv time å gjøre. Men hylla mi i trappa venter fremdeles på andre strøk maling. Og så lenge det ikke blir gjort så får jeg ikke utløp for ideèn min med plankebiten;) Og nå tenker vel de fleste at det kan jeg vel gjøre selv. Men tom på en trappestige når ikke jeg frem så her trengs det en danske som er 20 cm høyere enn meg. Tror jeg må smiske noe alvorlig for han sånn at det kan blir ferdig snart. Er jo første advent om en uke jo. Hjelp!!

Vi har vært og tatt denne fleskinfluensavaksinen. Og jeg fikk litt bivirkninger av den. Men ikke verre enn at jeg kunne leve med det. Men for å si det sånn. Jeg hadde en karusell oppe i mitt hode store deler av dagen derpå.

I morgen skal jeg fortelle om den superkoselige lørdagen vi hadde i går. Og vise frem kveldens produksjon. Men det må vente til i morgen;)
Ha en fin søndag dere som er innom her. Tror jeg skal bake boller i dag jeg...

post signature

5 kommentarer:

merethe sa...

Så koselige bilder du har tatt. Ser også at du bruker lysklypene.Her pusles det med litt småtteri :) ha en fin fin søndag.

Elin sa...

Heia Elin! Så godt å høyre at du er bedre! Var innom bloggen din i går nokre gongar, for å vere sikker på at eg ikkje hadde gått glipp av noko? Så det var veldig godt å få kjekke helsing frå deg i dag! <3 Og endå bedre å sjå at du igjen lagar nydeleg ting! SUKK!
Eg har bikka over med dette fotoapparatet mitt, er heilt hekta på bilder om dagen. Men KOSAR meg stort! Og så lager eg ting innimellom. Men dei to minste i huset har vore forkjøla, og då blir dagane litt oppstykka. Minstemann har tatt svineinfl.vaksina, men tausa og vi ventar på tur. Her har ikkje vore noko smitte å snakke om enno; sånn er det når ein bur i grisgrendte strok... PLING! bra at det ikkje heiter svinegrendte strok! HA HA HA! Eg er så morsom av og til...

Gleder meg veldig til å sjå kva du held på å lagar?

Ha ein flott sundagskveld!

Elinklem! :)

BEA sa...

Du jeg ringer deg i morgen ettermiddag (norsk ettermiddag;).. kommer til å bruke en time ved å skrive her inne..

klem fra mæ

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Elin
Så flotte dufteposer du lager. Ja, nå er det ikke lenge før det praker løs med advent - jeg gleder meg!!!

Kjekt at jeg kunne inspirere deg med innlegget i bloggen min. Ha en fin mandag - klem fra Jannicke

liven sa...

Så bra at energien er vendt tilbake!!
Koselige poser du har laget....og fine bilder :o)

Ha en fin uke Elin...og lykke til med hyllen!!