torsdag 12. november 2009

Datatrøbbel er noe herk!!

Dette er meg om dagen!

Har fremdeles problemer med dataen hjemme, og datavennen har foreløpig ikke hatt tid til å komme opp for å se på det.
Frustrerende!
Når en først er avhengig av denne blogginga, og ikke minst lese kommentarer som en får. Tusen hjertelig takk for det forresten.
I går trodde jeg at det skulle gå bra. Prøvde som før å logge meg på. Så tok det ganske lang tid og dataen sto bare og jobbet. Nå går det tenkte jeg, for de andre gangene har den gått rett over på at internet explorer ikke kan finne siden. Men nei da...
Men skjønte at det er problemer andre steder her ute også?

Tror i hvert fall at det problemet vi har stikker litt dypere siden jeg tross alt kommer inn når jeg er på jobb.
Og sånn by the way med det liksom. Jeg er på jobb så nå må jeg slutte av.
Håper på å få fikse problemet over helga eller noe.
See you!!

5 kommentarer:

BEA sa...

God morgen vennen.. har hatt noe lignende med min PC.. det var noe med innstillingene.. aner ikke hva.. ble i orden da jeg gjeninnstalerte et eller annet program..det kom opp en bekjed på skjermen..

har også fått et annet problem.. batteriet er røket etter litt over 1/2 år.. tar ikke lading.. så nå er jeg spent på den danske forbrugerloven.. om jeg får nytt:o))

Ha en deilig dag.. klem fra mæ

A-mora sa...

Gog dag:))
Iriterendes med pc som ikke virker. En ting er sikkert jeg kan ikke hjelpe deg med gode råd. Er helt grønn når det gjelder data.

Ønsker deg ei fin helg:))

Villmarkstausa sa...

Hei

Tror feilen ligger hos Blogger.
Jeg får samme beskjed som deg da jeg bruker laptopen min.....kan ikke åpnes i Explorer. Det gjelder å logge på og gi kommrntarer. Da bruker jeg Nettverket til Telenor, trådløst.
Skifter jeg til det mobile nettverket til Nettcom, går allt som smurt.........men det er jo noe tregt.
Jeg bruker samme pc.
Skjønner ingen ting;-))
Det kan jo ikke være pc da.....
Har holdtpå slik i over en uke...
Jeg har tenkt at det kan være noen som har for lite å gjøre som sitter og raporterer sidene våre, at de blir sperret på IP adresser...

Jannicke sa...

Æsj, så irriterende! Skjønner godt du er sint!
Håper det ordner seg :o)

Klem J.

Elin sa...

STOR klem! Og lykke til med problemet! Datatrøbbel kan gjere den mest tolmodige rasende! Håper du får hjelp snart!

Elin :)