søndag 4. oktober 2009

Håndlaget av Rebecka...

For et par timer siden så ringte denne damen på døra hos oss.

Tidligere i år, mer bestemt på Jessheim dagene, kom jeg i snakk med henne da hun hadde sin egen stand der. Og jeg forelsket meg fullstendig i hennes produkter. Hun har blant annet laget de tingene som jeg har skrevet om i dette innlegget.

Rebecka elsker nemlig å skape ting, og de tingene hun kreerer er råfine. Nå blir det mye skryt av deg, jeg vet at du leser her;)

Og det hun kom med til meg sto så absolutt til forventningene.

En hjertekrans som jeg selv bare kan drømme om å lage. Så fint at jeg har blitt kjent med deg da:)


Inngangsdøra vår er egentlig alt for stygg for denne flotte kransen. Den skal skiftes ut med tid og stunder. Døra altså;)

Vi hadde bestilt et kort siden vi skal i 50-årslag. Hun hadde laget tre sånn at vi selv kunne velge. Men klarte vi det da! Nei, så vi tok like så godt dem alle.


To hjerter hadde jeg også bestilt. Gleder meg til å finne den rette plassen til dem.


Og så sannelig fikk jeg en gave også. En telysestake med engel på, laget med decoupage. Hvordan visste du at jeg er så glad i engler?;)


Nå gleder jeg meg til decoupagekveld hos deg Rebecka. For hun har nemlig sagt at hun kan lære meg. Og så gleder jeg meg til en rundtur rundt i deres hus fra 1800-tallet. Drømmehus!!

Anbefaler alle til å kikke på bloggen hennes, for her er det mye fint, både til liten og stor.


7 kommentarer:

Min stil sa...

Oj så masse lekkert. Sjønne godt at du falt for hennes produkter :)
Ha en flott dag videre.
Klæm fra Susanne

Flower Power sa...

Hei på deg:)

Er lenge siden jeg har blogget nå, men har tittet innom her i ny og ne.....håper du har det bra i det fine høstværet:) Så nydelige ting du har fått av Rebecca! Det er jo så hyggelig med personlige, hjemmelagede ting som dette.

Klem fra meg:)

Rebecka sa...

Hei.
Sitter bare og rødmer av alle kommentarene, du er bare ei herlig jente som jeg er glad jeg blir kjent med. Og for et drømmehus dere har. Sååå utrolig mye fint. Tusen takk for gjestfrihet og omvisning. Den ene flotte detaljen etter den andre, ja alt var bare rålekkert!!!!
Gleder meg til decoupagekveld, og kanskje litt datahjelp hehe
Klem Rebecka

BEA sa...

Noen mennesker bobler bare over av kreativitet.. å æ e ikkje en av dæm:o))

Skal på kurs i Vejle i 2 dager.. vi høres.. må pakke...

klem

The Créme House sa...

Ja dette var mye lekkert, ja! Skal titte i bloggen hennes etter oppfordring fra deg! Men det var et koselig besøk her også! Klem fra Gro

Elin sa...

Heia Elintausa! :) Takk for besøk! Veslejenta er mykje bedre i dag, etter nesten 40 i feber i går... Vi har så dårleg vèr, at ho heldigvis ikkje er lei seg fordi ho må vere inne. Eg syr kjøkkengardiner av gamle stoff og hekla blonder. Og så fyrer vi i ovnen. Så eg trur vi damene har det ganske OK tross alt... ;) Utruleg flotte ting du hadde fått! Eg såg ein heimelaga dørkrans på ein eller annan blog i går. Den var i same stilen, berre rund. Så eg lurte på å lage ein sjølv? Veit du om kvistane er frå ein bestemt type tresort? Er no ein flott gaveidè!Ha ein fin dag!
Klem E.

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Rebecca er virkelig en kreativ dame...så fine ting hun lager, Jeg skal besøke bloggen hennes.
God uke til deg!!
Klem...Ellen