torsdag 22. oktober 2009

Halloweenparty...

I år hadde jeg absolutt ikke sett for meg noe party.
Vi prøvde å starte en tradisjon for tre år siden, med at vinneren av beste kostyme arrangerte neste års festligheter. Men det var i grunn både dårlig fremmøte og slunken interesse, så etter at førsteårs vinner holdt fest med knapt noen deltakere, så trodde vi ikke at det ble noe mer av.

Overraskelsen ble stor da jeg fikk telefon i går om at selvfølgelig ble det fest.
Oj, vri om hjernen fullstendig.
For hva søren skal man kle seg ut som da?
Vi bestilte kostyme til dansken i fjor, som egentlig satt litt trangt da, men kan muligens brukes. Men det innebærer egentlig at jeg bør være den bedre halvdel, eller verre om du vil ;), og jeg har ikke noe kostyme.
Så jeg sitter litt på nett , og prøver å få noen ideer. Har ikke så veldig lyst til å bruke en haug med hundrelapper for noen timers moro, men om man er litt kreativ så bør man vel klare å komme på noe.
Ånden som forlot meg, nå må du komme tilbake!
Her er et lite knippe av kostymer jeg kunne tenkt meg å se både meg og dansken i.
Men vi hadde garantert ikke vært så sexy som disse her.
Drikult miss Freddy Krueger Dansken som snaskens vampyr kanskje. Nam! Eller hva med en bøddel? Sexy fange.. Eller Zorro. Så likte jeg denne. Kan sprites opp med det meste.Og sånn by the way:
Er det noen som har en god ide eller to å dele med meg, så tar jeg mer enn gjerne imot.
Ha en flott dag folkens!
Bildene lånte jeg inne hos mye moro.

3 kommentarer:

marte sa...

zoombi er jo alltid tøft...er det ikke? Haug med filler tullet rundt. Hvit i ansiktet og svart rundt øya.....litt triller lissom.....

sissel sa...

Sier bare lykke til jeg, hadde virkelig fått problemer sjøl.

Veldig koselig i går kveld synes jeg.

Dere får ha ei flott helg så snakkes vi snart:)

Elin sa...

:) :) :) Synes du skal stille som sexy fange! Men pass på å ikkje få urinveisbetennelse oppunder det korte skjørtet!!! ;)

Fortsatt god helg Elin!

Klem frå Elin! :)