torsdag 8. oktober 2009

En katt for sin plass...

Tusen hjertelig takk for alle trøstende kommentarer på forrige innlegg.
Jeg blir så rørt og glad over de tilbakemeldingene jeg får av dere hvor dere viser så stor forståelse for vår situasjon. Og jeg setter enda større pris på å høre fra dere som selv skal adoptere, eller allerede har adoptert. Jeg er overbevist om at når vi først sitter med barnet vårt på fanget så er alle sorger glemt og vi skjønner hvorfor vi måtte vente så lenge. For det var jo vårt barn vi ventet på:) Gleder meg til vi er der..
Så til alle der ute som venter like utålmodig som meg/oss, ønskebarnet vårt kommer til slutt..
Jeg er allerede hjemme fra jobb. Vi skal nemlig ha langhelg, og det skal bli så deilig. Litt av hvert skal vi også, men det kommer jeg tilbake til seinere... For å si det sånn, jeg har litt sommerfugler i magen;)
Synd at jeg ikke får vært med på treff i Lillestrøm i morgen. Hadde vært utrolig moro å treffe dere alle som dukker opp. Referat skal jeg i hvert fall ha, og det regner jeg med at jeg får av denne damen her:)
Må bare ta med et par bilder av Happy som har funnet seg en ny favorittplass.

Kurven har jeg spraymalt hvit (selvfølgelig) og satt ved siden av senga til sengeteppe og puter om natta. Så om han koser seg der på dagen er det bare søtt. Må nesten få lagt et pledd oppi sånn at det blir mer komfortabelt.
Ellers så ser det ut til at han storkoser seg han.
Ha en flott helg alle sammen og kos dere på treff i morgen:)

6 kommentarer:

Hverdagen vår sa...

Leste det forrige innlegget ditt, Elin vennen.
Det må være fælt å vente så lenge og ikke høre noenting.
Vanskelig for meg å sette meg inn i deres situasjon men jeg kommer til hoppe itaket når du gir beskjed om at Nå reiser vi og jeg skal gjøre alt jeg kan får å møte dere på OSL.
Vi får krysse fingre og tær for at det snart er deres tur:)
Kos deg på tur nedover og JA referat skal du få:)

Klem fra Eli

Anonym sa...

Flott peis dere hadde.

rod i hob sa...

Ja dei e fine kattane!! Finne seg alltid en god og morsom plass å ligga. Simba-pusen min sku nok ønska at han kunne åpna dørene inn til f.eks glass skapet i stovå -han skraper og skraper og skraper. Men komme seg ikkje inn... Samme gjere han på klesskap, men der står det somregel åpent å han kan gå rett inn å legga seg..

Ha en fin dag vidare, no ska eg lesa ditt forrige innlegg

BEA sa...

Og jeg vil ha FULLT referat i morgen hva som skjer.. er bare innom for å si JEG GLEDER MEG !!!!
får lese når jeg er ferdig å vaske.. i natt en gang:o)) har ikke lyst at dere skal komme til huset slik det ser ut nå i allefall.. ikke når jeg ser hvor strøkent du har det:o))sommerfugler.. JA!!!

Vi sees i morgen vennen..

A-mora sa...

Så nydelig katt du har.

Svigerdattera mi er verdens beste:))

Ha ei kjempefin helg


Synnøve

Therese fra huset med de rare i sa...

For en herlig plass til pus!! Leste forrige innlegg nå og det må være en utrolig tøff prosess!! Rart når det er så mange barn som trenger et trygt hjem!! Store klemmer til deg fra meg!