torsdag 24. september 2009

Rødvin på en torsdag....


Her feires det i dag at jeg igjen kan laste ned bilder igjen.
Tusen hjertelig takk til Duften av erteblomster som fikset dette for meg. Og bildet du har lastet ned er bare helt nydelig.
Malerprosjektene mine er ferdige!! Får vel litt småabstinenser snart nå som jeg plutselig har så mye fritid, men kjenner jeg oss rett så starter vi straks på noe nytt:)
Bilder kommer. Men akkurat i dag skal jeg bare kjenne på den deilige avslappheten som rødvinen har gitt meg;))
Ha en strålende kveld folkens. I natt kommer jeg til å sove godt tror jeg;))

5 kommentarer:

Villmarkstausa sa...

Passer med rødvin på alle ukens dager;-) NYT og god natt. Jobb på meg straks!

LAPPEQURI sa...

Kos deg det har du fortjent:-))
Klem

Christel - Bakketun sa...

Takk for koselig kommentar hos meg. Nurket i magen har det bra :)

Kos deg med rødvinen, det er deg vell undt! Tror det er viktig som du sier; å ha fakus på det positive man har rundt seg isteden for å irritere seg over ting som ikke går ens vei. Men det er så utrolig lett å glemme å se det positive.

Gleder meg til å se resultatet av all malingen din :)

Trist å lese om hun som mistet sitt barn i uke 16. Ingen skal behøve å gå gjennom noe sånt. Har selv vært gjennom vårt når det gjelder svangerskap så skjønner litt hva hun må gå igjennom. Å selv om vi nå venter en ny baby så har jeg lært at det er ingen selvfølge å bli gravid og bære frem et barn.

Ps: Innleggene inne hos deg er aldri kjedelige!

Stor klem, Christel

BEA sa...

Dæken.. får ondt i hauet ´bare av å se flaska:o)))

Ha ei deilig helg vennen.. klem fra mæ...

kjersti m sa...

Likte rødvinsvalget ditt - den er god. Kan jeg låne ordene i carpe diem innlegget, om å glede seg over hva man har? Skal lage en presang - ikke noe for salg.