torsdag 27. august 2009

Vi fant, vi fant:)))

En gammel skrivepult...
Var på Dal miljøstasjon med et lass søppel. Og mens vi sto og lempet gammelt treverk oppi containeren, så jeg til min store forundring et par som sto og lesset på bilen. Akkurat et sånt garderobeskap jeg har vært på jakt etter.
Og jeg så og så... Hva i alle dager holdt dem på med?
Dum som jeg er liksom så var jeg ikke klar over at de satt til side ting som kunne være av interesse for folk der oppe.
Vifter litt med vippene til dansken og det bærer avgårde til teltet etter at lasset vårt var hivd.
Der inne var det tomt gitt. Tydelig at jeg ikke er den eneste som tiltrekkes av gammelt skrot;)
Blandt et par småting sto det bare der og ventet på meg.
Mitt nye sybord!

Er strålende fornøyd jeg:))
Og etter litt offing og ojing både der og hjemme så var dansken strålende fornøyd med at jeg spanderte kebab til middag. Planen var nemlig rester.
Detaljer på skrivebordet
Ellers så har jeg fått ned et bord i kjellerstua. Eller rettere sagt to.
Våre gamle nattbord.

Synes det ble fint jeg.

Ikke ferdig med å dille enda men. Har et par planer.
Bryllupskniven fikk vi i bryllupspresang av min beste vennindeKnottene mine fikk jeg til slutt.
Etter og nesten kunne ha kvalt dama på Linnea`s hage som hadde fått med seg feil knott til meg. Fant derimot noen kjempefine på Confetti på Jessheim storsenter. Og så måtte jeg bare ha med englemedaljongen.

Synes den var så fin...

Og så avslutter jeg med å si at jeg er helt overveldet av alle deres skjønne tilbakemeldinger.
Vi er kjempefornøyde med kjellerstua vår. Mannfolka har gjort en strålende jobb, og jeg har stått for oppussing av møbler og innredning.
Og vi er ikke ferdige med å vise frem bilder heller..
Mer kommer:) Må bare bli pittelittegrann mer ferdige først.
Ha en flott kveld folkens...

7 kommentarer:

irina /Alex sa...

Uff og uff ...hva må de ikke stakkars mennene våre tåle... MOHHAHA !! ond latter-

jeg love ditt nye sybord i allefall !!

Klem

Irén sa...

Ikke før har du nevnt det på Fjesbok, så er innlegget her. Endelig fikk jeg se ditt nye sybord. Utrolig fint, Elin! Det der er litt av en innertier! Sybord med sjel!!!

Grattis med nok et kupp :-)

God helg!
Hilsen og klem fra Irén

LAPPEQURI sa...

Sy bordet din var jo en skatt:-) Den engle medalijongen var sååå flott;-)
Ha ei fin og kreativ helg
Klem fra nord

Hverdagen vår sa...

Det var kjempefint, Elin:) og kjellerstua var jo blitt helt forandret og utrolig flott, flinke har dere vært, og gleder meg til å komme å se.
Kos dere i helgen og håper vi får ett lite solgløtt, kanksje i morgen om jeg har vært snill pike;)

Klem fra Eli

vårt lille hjem sa...

Nydelig gammalt sybord du fann, sikkert praktisk med alle skuffene.
God helg:)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så flott bord. Ja det kan lønne seg å være på leit. Den som leter finner sies det;) Hvertfall er jeg stadig på skattejakt.

Ønsker deg en herlig helg
:)

Ellinor sa...

Å, den englemedaljongen skulle jeg gjerne ha hatt