søndag 16. august 2009

Hem t gårn.....

På verandaen i dag tidlig:))

Siden vi har ferie nå så fant vi ut på onsdag at vi skulle ta oss en harrytur til Sverige. Neste uke får vi jo besøk fra Danmark og da er det greit å ha fyllt opp frysern med litt kjøtt (krysser fingrene for fortsatt grillvær)
Jeg hadde også en baktanke med turen da jeg visste at Hem t gårn bare har åpent på onsdager og lørdager. Og tenk - min kjære danske sa ja:)))
Og det var vel verdt de ekstra kilometerene.
For en fantastisk butikk!!!
Her kunne jeg gått rundt i timesvis. Alt hva et shabby chic/fransk landstil-hjerte kan begjære.
Jeg snek meg til å ta tre bilder der inne. Har sendt butikk/bloggeieren en kommentar om jeg fikk lov til å legge dem ut her inne, men ikke fått svar. Så jeg tar sjansen. Heng meg hvis jeg gjør noe galt...



I dag var vi en snartur i Jessheim siden det har vært Jessheimdager denne uka. Og der sto damen med denne bloggen (http://rebeckadesign.blogg.no/) med sin egen stand.
Og hun hadde laget mye fint:) Forelsket meg totalt i denne veska her.

Måtte bare ha den:) Endte også opp med denne flotte boksen.

Må prøve meg på decoupage igjen jeg altså. Tenk så mye fint man kan lage:)
Her er også hva jeg kjøpte på Hem t gårn. Ble ikke stort.
Fire gamle (ser gamle ut i hvert fall) klemmer som jeg skal bruke til bilder går jeg ut i fra, og to kremmerhus som var supersøte. Er vel strengt tatt julepynt, men det gjør ikke noe. Kommer nok til å pynte opp med det i kjelleren når vi blir ferdig der
snart.


Nei, nå er det tid for å gå ut og pusse litt på tvsjenken. Nok å gjøre om dagen av prosjekter. Så det blir litt lang tid mellom hvert innlegg her.
Ha en flott dag dere som titter innom!

5 kommentarer:

Irén sa...

Der har vi den mye omtalte vesken ja! Veldig deg, Elin :-) Kjempefin!
Fine de andre tingene også da.

Harrytur til Sõta bror kan sikkert være greit å ta med når en får storbesøk ;-)

Kjekt at det ble en liten tur på Jessheimdagene iallfall!

Hmmm, ser at bloggen din ikke oppdateres heller. På bloggrollen altså. Kjedelig! Håper Blogger finner ut av det så det fikses snart!

Hilsen og klem fra Irén

liven sa...

Hei Elin:o)
Så flott veske du fikk deg!!!Riktig så søt:o)
Så heldige dere er som bare kan ta en svipptur til Sverige......herfra er det 60 mil til Svinesund!! Har visst bosatt meg på feil kant av landet jeg.....
Så fin butikk du har vært i og sånne klemmer ønsker jeg meg også!!
Har fått tak i tre gamle vindu som jeg vil bruke til pynt....og der skulle jeg brukt disse klemmene:o)

ha en fin søndagskveld:o)

Jannicke sa...

Heisan Elin.

Tusen takk for fine ord fra deg!
Setter stor pris på det ;o)

Utrolig søre ting du fant deg!! Virket som rene drømmebutikken!
De som går tomhendt ut derfra kan ikke være riktig vel bevart!! Hihi..
Så kjket med besøk fra Danmark!
Lykke til :o)

Klem til deg. J.

Jannicke sa...

Litt skrivefeil!!
Det var selvsagt SØTE ting jeg mente!! Hehe...

sissel sa...

Høres ut som du har hatt en fin helg i allefall :)
Flott veske, inspirere.......
Ha ei flott uke, vi sees kanskje onsdag på strikke kafè???
Klem