tirsdag 18. august 2009

Egentlig ja;))

Egentlig så har jeg mange innlegg i hodet. For egentlig har jeg masse å skrive om.
Men det er sånn at egentlig så har jeg sååå mange halvferdige prosjekter.
Bilen står i innkjørselen nå, for garasjen er full av mine prosjekter. Annekset også. Og tenker jeg meg om så har jeg sikkert flere prosjekter gjemt bort andre steder.
(Orkideèn vår står i full blomst for femte gang)Og så har jeg en hel bøtte med epler stående på verandaen som egentlig burde bli skrelt og laget om til eplemos. Deilig med hjemmelaget Tilslørte bondepiker utover høsten og vinteren. Min kjære søsters favoritt:) Spesielt når jeg får tilsendt havremakronrasp fra Danmark. Mmmm....
(har bytta litt på pynten i vinduet)Ripsgelèn er ferdig. Så egentlig burde jeg få lagt ut et innlegg om det.
Men egentlig så venter jeg på at jeg skal få tid til å lage den eplemosen sånn at jeg kan ta det under ett.
Og egentlig burde jeg skrive om hvor flink jeg var til å gå gjennom et hav av interiørblader i dag. Kastet med en hard hånd etter at jeg hadde klippet ut det interessante. Så egentlig burde jeg lage meg en scrapbook med alle ideène og tipsene jeg har spart på.
(endelig fikk jeg et bilde i rammen som jeg spraymalte, kjøpt på Himmelrommet)Og egentlig burde jeg skrive om kjelleretasjen som går sakte men sikkert fremover i oppussingen.
I morgen derimot kommer det to staute mannfolk og et staut kvinnfolk hit og skal være her til søndag. Så nå kommer det å gå i turbofart der nede. Juhu! Gleder meg...
Så egentlig har jeg ikke tid til å sitte her inne i det hele tatt.
Jeg burde egentlig komme meg i seng sånn at jeg er frisk og rask i morgen sånn at jeg får tatt et trøkk.. Har en million ting jeg må få ordnet før de kommer.
Og så har jeg lovet søsteren min at jeg må roe ned kroppen litt. Ikke stresse!!!
Og egentlig er jeg ganske avslappet nå etter et par glass rødvin med gode naboer.
(bare fordi jeg synes de var så fine ute på verandaen i, tro det eller ei, sol!!)Nei nå er det senga som kaller.
God natt til dere som er innom meg...

(og hvis det er noen der ute som tro at jeg har gått på en snurr fordi jeg har skrevet egentlig x antall ganger - så var det meningen;))

5 kommentarer:

Jannickes Hjemmekos sa...

He he, artig innlegg. Skjønte at du understrekte hva du egentlig burde gjort ved å gjanta "egentlig" eller enkeli som jeg sa da jeg var liten. Joda, vi har nok noen "burde-burde" noen og enhver av oss. Ønsker deg en fin-fin dag. Klem fra Jannicke

LAPPEQURI sa...

Husk planlegginga er halve jobben;-)) Heldig du som har epler i hagen:-))
Klem fra nord

vårt lille hjem sa...

Kjenner meg godt igjen i det du skriver:)
Nydelig orkidè og bilder forøvrig.
Ha en fin onsdag, her er det snart tid for jobb.

Hverdagen vår sa...

Så flott orkidee Elin, den planten er min favoritt:)
Flott pynt i vinduet ditt også og nydelig rose på bordet.
Nå er dere kanskje i full gang i kjelleren, så deilig med hjelp, her er vi eller min bedre halvdel i gang med å legge panel på veggen, og det blir bra og godt å få på plass ikke minst.

Kos deg med besøk og kjeller jobb:)

Gleder meg til å se deg den 18 september, og du si i fra om jeg skal ha med noe mat, ok?
Vin tar jeg med:))) gubben får kjøre;)

Klem fra Eli

A-mora sa...

Artig innlegg:))
Kan engentlig ikke si at du ligger på latsiden:))

Vet du vi kjørte forbi Heim t gård. Jeg ropte stopp til mannen,som skjønte ingenting. men den var dessverre stengt.

ha ei fin helg:)