fredag 17. juli 2009

Tak og award...

Jeg har fått en kjempeflott award fra Rod i Hob...

Synes denne passet meg veldig bra;)
Jeg har lyst til å gi denne videre til:
http://mitthusditthus.blogspot.com/
http://hverdagenhososs.blogspot.com/
http://sido.blogg.no/

Så kan dere gjøre hva dere har lyst til med den.

I dag ble vi ferdige med å male tak. Juhu!!
Og fint synes jeg også at det ble. Skjønnhetsfeil finner en vel, men det gjør ingenting. Da kan en se at det er hjemmemekka;)
Legger ikke ut noen bilder før vi også har fått malt ferdig veggene. Og det begynner vi på i morgen. Da kommer et vennepar av oss og hjelper til. Hun og jeg maler vegger, mens dansken og han setter inn nye vinduer. Er kjempespent på hvordan det kommer til å se ut. Det kommer nok til å bli veldig mye lysere der nede. Både med hvite vegger og større vinduer.
Større vinduer må vi jo ha for at kjelleren skal bli godkjent for beboelse.
Så er det ikke vondt å tenke på at verdien på huset nok kommer til å stige en lille smule når det blir godkjente rømningsveier der nede.
Gleder meg til å se resultater.

Nå kaller dusjen på meg. Vi er bedt bort på middag i dag (tror så sannelig innlegget mitt fra forrige fredag funka bra jeg ;)), og det er deilig å slippe og lage middag selv etter en skikkelig maleruke..

Håper dere alle får en flott helg!!

8 kommentarer:

Villmarkstausa sa...

Blir spennende å se det ferdige resultatet. God helg;-)

Hverdagen vår sa...

Tusen takk, Elin:)
Skal legge den på bloggen min, tror det blir i morgen jeg, skal legge ut noen annet også.

Kos deg i helgen

Klem i fra Eli

sissel sa...

Tusen takk for award ;) Er sp spent på hvordan det blir i kjeller`n....
Håper du har hatt en koselig middag, og kos deg med vennene dine mens dere maler. Mye gøyere når en er fler:)
God helg.
klem

Farmendamen sa...

Gratulerer med award.
Jeg ser du etterlyser Laura Ashley. Det skal ligge en interiørbutikk som selger L A produkter i House of Oslo www.houseofoslo.no men om den selger tapeter vet jeg ikke.Jeg mener det skal finnes en ren L A butikk også i Oslo..tror du kan prøve å søke på gule sider f.eks..
Laura Ashley butikker som selger tapeter finnes det i f.eks Gøteborg, Malmø osv.. link er
www.lauraashley.se/
Enig med deg at det er greit å se i hvertfall tapeter "live".
Lykke til og god helg!
Klem fra
Farmendamen
PS! Vi blir heller aldri bedt bort(nesten) alle vil hit til Farmen..vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment.. men litt irriterende er det...

BEA sa...

Tja.. kanskje jeg også skulle prøve;o)) litt lang vei da.. dit opp du vet:o))

Tror ikke de leser bloggen min heller!!

Håper dere hadde en trivelig kveld.. klem fra mæ

Ellinor sa...

Så flinke dere er til å stå på og pusse opp. Her er all inndørs oppussing satt på vent til det blir høst. Feriemoduset er over oss for fullt

M sa...

Hei snupp!
Spennende....
Og gratulerer med award, den kommer opprinnelig fra bloggen
"My so called life"...linken er på mine awarder (nederst på siden) om du vil se.
Ønsker deg en goood søndag.!!
Her er mor på blogg med ett øye åpent, i vent på at ungdommen kommer seg hjem..zzzzzzz!!
Klem, M!

LAPPEQURI sa...

Du må ikke slite deg ut med prosjekter;-) Hørtes travelt ut. Her nyter vi det flotte været (på hytta) og det er late dager med strikking av kluter, bading og fisking.
Ha en fin sommer
Har noe til deg på bloggen min
Klem