onsdag 8. juli 2009

Overskrift er overvurdert;)

Først og fremst. Tusen takk for kommentarer på taket vårt. Så flott å se at det er flere som tenker som meg;) Det blir som det blir, og det blir sikkert mer enn bra nok.

I dag har vi vært og tatt vaksiner. Like greit å få det gjort nå som vi har fått ferie og skattepenger, for de var ikke akkurat gratis. Fikk tre sprøyter i dag, og skal tilbake om en måned for etterfylling og en eller to til. Er rimelig tung og sliten i armene i dag, men trøster meg med at dette er nok et skritt videre til ønskebarnet vårt.
I går kveld fikk jeg en alldeles herlig telefon. Et vennepar av oss som vi ble kjent med da vi gikk på adopsjonsforberedende kurs, fikk "den store telefonen" i går. De har blitt foreldre til en nydelig gutt fra Colombia på 3 år og 5 måneder. De var helt i lykkerus, og det kan jeg virkelig forestille meg.
Gratulerer så utrolig mye kjære venner!
Venneparet vårt ble godkjent 5 uker etter oss, og nå har de blitt foreldre. Det får tankene i sving her. Og ikke minst sommerfuglene. Det kan sånn sett skje for oss når som helst også. Vi må bare få tildelt distrikt først. Jeg løper ned til dataen hver dag etter jobb, og er like spent. Ingenting.....
Barnerommet går sin gang. I dag fikk vi beskjed av vaksinesjefen vår (hihi) om å ta det med ro. Så vi har ikke stått på hue i noe malingspann i dag.
Men klarer jeg å sitte i ro da? Neida. Noe puslerier måtte jeg i gang med. Og da ble det den gamle sukkertøykrukka fra jobb som ble stylet litt.

Og når jeg først var i gang så måtte jeg rote rundt etter noe mer å pynte med på jobb.

Tror det blir litt fint jeg. Blir spennende å se hva jentene på jobb sier.


Etter jobb i dag så var vi innom flere butikker på jakt etter gulv til kjelleretasjen. Og vi har blitt enige, og er storfornøyd.

Hvit antikk eik - laminat - fra Pergo ble det.
Nei, hva skal jeg finne på nå da? Strikke litt kanskje....?
Ha fortsatt en flott kveld folkens.

6 kommentarer:

Hverdagen vår sa...

Flott gulv, Elin-
Skjønner godt at dere er spente nå, gleder meg til jeg får beskjed fra deg om at nå er alt på plass og dere kan reise:)
August ser mørk ut:( vi skal i 70 års lag til svigefar og feire dagen til LJ samme dag, barnedåp, besøkshjemhelg og arbeidshelg.
I agust så kan jeg den 8 og den 15, har arbeidshelg men jobber dagen lørdag og kvelden søndag.
Men, september ser noe bedre ut da kan jeg: 19 helgen og helgen etter den 26, skal kanskje til Tyskland med eldstemann den 19.9 men er ikke helt bestemt enda-
Håper noen av dagene passer for dere da?

Ha en flott kveld

Klem fra Eli

sissel sa...

Åååå, kjenner at jeg er spent jeg også:)
Det golvet ser kjempefint ut:)
Fortsatt flott uke med herlig stæsj

Farmendamen sa...

Så spennende tider for dere, som jeg ønsker at den forløsende telefonsamtalen skal komme til dere akkurat NÅ!
Flott gulv!,skal bli gøy å se det ferdige resultatet. Du skal se min kjeller du..fysamej...orker ikke gå dit ned nesten..men vaskemaskien står der så..men neste prosjekt etter nye vinduer nytt panel på hus og nytt panel på stall..osv...blir det kjelleren sin tur....
Kollegaene likte helt sikker pynten din, det gjorde ihvertfall jeg.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg ! Oj, kanskje tildeling nærmer seg nå, SÅ spennende! Håper det går raskt når først tildeling har skjedd,jaggu trenger man mye tålmodighetskrem til å smøre seg med i en slik prosess. Ha dte godt så lenge, vi blogges ved.
Klem

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Elin
Tusen takk for tilbakemelding i bloggen min og godt tips. Har dessverre ikke Maxbo i Bergens distriktet, men har en klar formening om hva jeg skal gjøre med den c",)

Takk for at du la meg til i blogglisten din, gjør selvfølgelig det samme med deg. Det er kjekt å følge med andre som styrer med det samme som en selv, kan få både inspirasjon og tips. Ønsker deg en god helg og fortsatt god sommer. Klem fra Jannicke

irina /Alex sa...

Ohhh er ikke dette spennende. jeg gleder meg til å høre dere si at dere nå drar til Colimbia.
ja disse vaksinene koster masse. Husker det. men de varer lenge da ??

Vet dere ikke hvilken districk. Gjetter choco eller hva det nå heter og skrives. nei jeg kan ikke noe mye om distrikter. Bare mitt eget kjære distrekt.
Husk å dra til verdens vakreste by.
Cartagena !! Min hjemmeby !!

klem