søndag 5. juli 2009

Ekstrem oppussing....

Dette er hva jeg kunne tenkt meg å tilbringe søndagen med..

Men dette er hva som venter på meg...

Prosjekt barnerom er på gang. Vi er samtidig i gang med vårt soverom, og til torsdag kommer brodern og skal grunne kjellerstua. Flere prosjekter på en gang.


Her er første strøk grunning og sparkling (foreløpig sparkling bare på gipsveggene)på plass. I hvert fall i tak og to av veggene. Trenger annen grunning til gipsveggene.


Nå er det bare resten igjen;)

Her om dagen satt vi hos naboen og skravla. Da han hørte at vi (her prater vi jeg) hadde planer om å male taket der nede i 80 glans farge holdt han på å le seg i hjel. "Kommer du aldri til å klare", sier han. Og rister oppgitt på hodet.
Se, sånne ting provoserer meg skikkelig da. At han ikke tror at kvinnfolk kan gjøre samme jobb som mannfolk.
Jeg skal vise han jeg. Er jo ikke datter av en malermester uten grunn:)
Ha en flott søndag dere som titter innom.
Her skal det males!

6 kommentarer:

Irén sa...

"Jeg skal vise han jeg."

You GO! girl!!

Hehehe, liker innstillingen din, Elin! :-)


Klem fra meg!


PS! Gleder meg til å se "Etter-bildene". Det ser ut til å bli et kjempefint rom :-)

My home is my Castle - by Kari sa...

Vi jenter klarer det vi vil...!!!
Og at du klarer å male taket, er jeg ikke i tvil om ;)
Stå på du. Gleder meg til å se :))

Sommerklem

Hverdagen vår sa...

Dette klarer du Elin:)

Spent på å se ferdig bilder, eller kan jeg komme over med en flaske rødvin og se kanskje? så får mannen kjøre meg til og fra (",)

Kos deg, i dag er det jo ikke så varmt, skulle selv ha malt tak i gangen i dag, men vært hjemme alene med minsten og i dag var han i karlson propel humør så da var det ikke noe vits i å tenke på det engang.

Ha en fin kveld der borte-

Klem fra Eli

Flower Power sa...

Klart vi jenter klarer å male!!!!! Stå på Elin, taket vil heeeeelt sikkert bli kjempeflott! Lykke til med alle prosjektene dere holder på med......gleder meg til å se resultatet:)

Ha en riktig toppers sommer Elin, kos deg masse innimellom all jobbingen:)))))))

Klem.

Hverdagen vår sa...

Det hadde vært kjempekoselig(",) så det vil jeg veldig gjerne, vet vi skal bort den 1 august helgen, ellers så er vi stort sett hjemme, har arbeidshelg innimellom da, men når du finner noen datoer så kan jeg jo bare gi tilbakemelding;)
Jepp, jeg er på FB, om du går inn på siden min, så kan du velge e-mail, under profillbilde og sende meg etternavnet ditt så kan jeg søke deg opp-

Han er noe roligere i dag, men nå har jeg startet på bladbunken, uff det hoper seg opp, men taket skal jeg starte på etter middagen,som i dag skal være hjemmelagde tacoburgere:)

Klem

Jannickes Hjemmekos sa...

Hvorfor skulle du ikke klare det?! Jeg har tenkt å male spilene og håndlisten til trappen i 80 glans. Jeg er uvitende og derfor spør jeg; er det vanskeligere å male med høy glans i malingen? Lykke til videre med arbeidet ditt - vi er i samme båt for tiden (opp-pussing her også...) Fortsatt god sommer. Klem fra Jannicke