mandag 20. juli 2009

Bamsekort!

Jeg har fått en award/kort av Lappequri.


En utrolig søt award som jeg setter veldig pris.

Det er vanskelig å sette ord på hva disse awardene betyr for meg egentlig.

Tenk at min blogg er så interessant for noen at jeg til og med får utmerkelser for det. Det rører meg skikkelig!


Alle som ligger på blogglista mi inspirerer meg på sitt vis. Jeg koser meg med alle sammen, uansett om det er syferdigheter, strikking, hage eller interiøret som fenger meg.

Derfor ønsker jeg å dele den med den med alle dere som er innom meg. Ta den med dere og vit at dere inspirerer meg alle sammen!!


Klem fra meg (som nå hvert øyeblikk må tusle i seng)

3 kommentarer:

Mia sa...

Gratulerer så masse med award! Alltid hyggelig å få en bekrefelse på at folk liker bloggen. Og jeg for min del setter utrolig sto pris på dine herlige kommentarer hos meg. Og nei, jeg blir nok aldrig lei av å lese at du liker bildene mine. Tusen hjertelig takk skal du ha. Kos deg med awarden, sommeren og alt det som gir glede.

liven sa...

Heisann og grattis med awaed!!
Så fine vinduer under her og tvbenk var jo så nydelig!!
Liker så godt slike med "pynt" på!!

ha en fortsatt fin sommer og håper du får strålende vær når din ferie starter:o)

Jannicke sa...

Grattis med flott award ;o)

Håper du har det bra, Elin ;o)

Klem fra J.