søndag 7. juni 2009

Jeg har bursdag i dag:))))


Og alle de som kjenner meg vet at jeg er ikke den som er stille angående bursdagen min.
Jeg er nemlig av den formening at det er superviktig å feire bursdagen sin for man vet aldri når man feirer den siste!!
Derfor ble det jenteparty i går kveld.
I skrivende stund ligger fire slitne jenter litt rundt omkring og sover. Søstera mi hører jeg snorke inne på rommet ved siden av;)
Tok bilder i går også.
Men siden jeg la meg klokka fire, og klokka nå er ni så har jeg ikke fått tid til å laste inn og redigere.
Så - bilder kommer seinere.
Nå tror jeg at jeg skal legge fra meg dataen, krype under dyna (nå sitter jeg på den;)), og håpe at min snille danske holder fortet der ute uten å bråke altfor mye.
Ha en flott søndag alle sammen!
(bildet er hentet hos Graphics fairy)

12 kommentarer:

LAPPEQURI sa...

Gratulerer med dagen:-) Jepp du tenker rett. Feir hver gang;-)
Kos deg resten av dagen:-))
Klem fra nord

M sa...

),O
lö,)
l),
l

G-R-A-T-U-L-E-R-E-R MED DAGEN!!!!!!

Jeg har aldri feiret meg selv......jeg har bursdag på samme dag som to andre i næreste familie, så det er aldri BARE min dag!!
Jeg liker å være i bakgrunnen....vil ikke ha så mye oppmerksomhet, selv om jeg som oftest får det uten at jeg gjør noe som helst (bortsett fra å være meg!)
I fjor, da jeg hadde en stor dag, hadde jeg tenkt å gjemme meg bort, men da laget venner til fest.
SÅNN er jeg!!!
En stille eventyrer.....som er veldig flink til å feire andre!!
Beskjeden og opptatt av andres velferd......
Klem fra din nye bloggevenninne.
(Du fikk meg til bursdagen!)
:D

Irén sa...

FELIZ CUMPLEAÑOS!!!!!!

HJERTELIG TIL LYKKE MED DAGEN ELIN!


Masse klemmer og
varm hilsen fra Irén :-) :-) :-)

sissel sa...

GRATULERER MED DAGEN:) ha ein super flott bursdag :)

Vi i gjengen vår feirer alle bursdager, flott anledning til å møtes (feste)

Vi sees :)

Home By Virginia sa...

Grattis med dagen...!!! :D Håper den blir fin med alt du måtte ønske deg... ;) Klem

Hverdagen vår sa...

Gratulerer så masse med dagen, Elin:)))

Håper dere hadde en flott kveld og nå er jeg spent på gavene dine, altså-

Klem fra meg som bor litt borti her;)

Laila sa...

Gratulerer med dagen ;-)
Håper du har hatt en flott dag.
Klem fra ei som feirer den 12. ;-)

HildeS. sa...

Gratulera med overstått bursdag:)
Er eing med deg ang feiring.
Her i huset feirar me alt som feirast kan:)
Bursdagsklem er sendt.
H

-Mia- sa...

Gratulerer så mye med dagen!! Hører du hadde en bra dag! Klem-Mias

BEA sa...

Hei vennen, sover du ennå???

Gratulerer med overstått.. det har blitt liten tid til blogging;((
Ellers peser jeg rundt fra 0500 til 2300-- lite søvn....skulle gitt mye for en fridag nå!!!

Klem fra mæ

Ellinor sa...

Gratulerer med vel overstått :)

A-mora sa...

Gratulerer med dagen som har vært:))))

Virket til at du hadde en kjempefin dag:)
Håper du fikk alle ønskene dine oppfyllt:)
Jeg liker ikke og feire bursdaen min. Blir litt vemodig på bursdagen min jeg. Over at jeg er ett år gamlere:( Men alternativet er verre

ha en super fin uke:))