torsdag 11. juni 2009

Feiring flere dager til ende ;)

Neida, ikke det. Men jeg har vært på seminar med jobben i Strømstad. Vært på Laholmen hotell.
Superkoselig by og kjempefint hotell. Hotellet er så vidt jeg vet kjent for spaavdelingen sin. En avdeling som jeg hadde veldig lyst il å besøke, men hadde rett og slett ikke tid. Foredragene var mange og innholdsrike, så hodet fikk noe å bryne seg på her ja.
Hadde en liten time til å løpe rundt og fant selvfølgelig to kjempesøte interiør/shabby butikker. Hadde lyst på sånn cirka alt de hadde her inne, men fikk nøye meg met et par metallskilt siden jeg ikke skulle bruke penger.

(her er et av dem)

Løp avgårde og ble dratt inn i en skobutikk av Tove (hei!) og der klarte jeg allikevel bruke sånn ca 684 kr ;) *rødme*
Nå skal det sies at jeg har trengt nye joggesko gud veit hvor lenge så både jeg og dansken var godt fornøyd med at jeg endelig har noe godt på beina.
En annen ting jeg rett og slett skammer meg over er at kameraet ble fullstendig glemt. Her i den koselige byen som det var så mye fint å ta bilde av. Men hit skal jeg igjen (har jo vært her før men har liksom ikke sett byen - var bare opptatt av Systembolaget da;))
Så jeg legger heller inn noen bilder fra bursdagen min som var veldig vellykket.
Vi koste oss max, og både mat, kaker og alkohol ble fortært i ujevne former;)

Tusen, tusen takk for alle gratulasjoner. Alle som en blir satt pris på. Jeg har bare så altfor liten tid akkurat nå til å hilse på dere. Kommer sterkere tilbake!
(middagsbordet) (kake/dessertbordet) (flotte gaver jeg fikk) (nydelige roser) (nydelig bilde og blomsten i potta fikk jeg) (superhappy for magnoliatreet som ble planta samme kveld av en snill danske) (kjempeflotte lysestaker) (verandaen i landlig sommerdrakt)

(hele den gærne jentegjengen)

4 kommentarer:

Villmarkstausa sa...

Gratulerer med dagen. Bursdager er hyggelig;-))

Fine bilder.....

Jannicke sa...

Gratulerer på etterskudd, min venn!!

Så utrolig mange fine bilder.. og bak der skimter jeg muffinsene også!!
Kjempegøy!!

ha en deilig helg..

Klem J.

Hverdagen vår sa...

Ser ut som du har hatt en fin feiring:)
Så flott uteplass dere har:)

I dag var jeg og kjøpte meg garn hos Sissel og skal kaste meg ut sånn som du strikker, jeg har valgt blåtoner.
Vi sees kanskje til onsdag, på strikkecafe?
Eller kanskje alt i helgen, på "dagene"


Klem i fra Eli

Gamlå sa...

Gratulere med vel overstått og for et flott bord som ble pyntet!!!

Nå må jeg lese dine siste innlegg for jeg har masse å ta igjen:)

klem fra Gamlå som har savnet deg