mandag 1. juni 2009

Ellingsruddagene og HIA-show...

På lørdag og søndag var det Ellingsruddagene. Her er jeg oppvokst, og det er alltid koselig å komme tilbake til gamle trakter.
Denne gangen hadde jeg også avtalt å treffe en gammel venninde som jeg ikke har møtt på flere år.
Koselig var det:)
Og været var strålende. Underholdningen var variert og flott. I hvert fall det jeg fikk med meg av den.
Og i tradisjonens tro så holdt gruppa til lillebror et 15 minutters show.
Jeg og dansken sto foran med både videokamera og vanlig kamera.
Jeg finnes ikke teknisk og aner ikke hvordan jeg skal få lagt ut det på youtube. For det er vel det jeg må gjøre for å få lagt det ut her - eller?
Er det noen som kan hjelpe meg så blir jeg veldig glad.
Men bilder derimot ble det nok av.
Så jeg avslutter i dag med en liten kavalkade fra en veldig stolt søster.
(broren min er da han med hvite t-skjorta)









(mitt favorittbilde)

Så må jeg bare få takke for utrolig hyggelige tilbakemeldinger på mitt forrige innlegg.
Kommer innom dere snart:)

3 kommentarer:

Jannicke sa...

God morgen Elin ;o)
Takk for koselig melding ;o)

Klart du kan få oppskrift på muffinstoppingen!

Magisk fyll
120 gr smør
200 gr Philadelphia ost
ca 600 gr melis
ca 1 ss varmt vann.
Blandes godt sammen.
Lurt om ost og smør er romtemperert når du starter, da er det lettere å blande sammen.

Det er en mektig topping, så du får vurdere hvor mye du tar på hver. Jeg sprutet ut med en slik kakespruter, da får du den litt lekre fasongen ;o)

Ha en strålende god dag!
Klem J.

HildeS. sa...

Gratulera med broderen:)
Flotte bilete.
Du vart trekt ut som ein av vinnararne i EOS lipbalm konkurransen min.
Sender du meg adressa di, så kjem det brått ein pakke i posten.
Smil H

Irén sa...

Hei på deg!

Kjekt at du svinger innom, Elin :-)
Ser ut til dere har hatt det kjekt i det siste. Skjønner godt at du er stolt over broren din! Ikke alle som har en musiker i familien.

Sikkert veldig stas for han at dere dukker opp som publikum :-)


Har omsider blogget litt igjen. Det går i rykk og napp, men ting går bedre, så kanskje det blir mer framover? (om været ikke blir for fint da, hehe)

Ønsker deg en fabelaktig fin uke!!!

*KLEM*