søndag 14. juni 2009

Egentlig...

så er jeg bare innom for å ønske dere en flott ny uke. Håper på masse fint vær sånn at vi kan tusle rundt i hagene våre og stelle litt med spirende grønnsaker og blomstrende bed.

Oppussing er veldig på vent om dagen. Vinduer til kjelleren er bestilt, men kommer ikke for uke 29, derfor får vi ikke gjort så veldig mye.

I helgen var det Nannestaddager, og der var vi sammen med søsteren min og hennes to små troll;)

Kjempekos var det, men det ble kanskje litt for mye karuseller for den eldste kastet opp til slutt.
Sånn er det når de har en sånn snill onkel som kjøpte et klippekort til dem hver med ti klipp.

Brukt og antikk var det også, men jeg kjøpte ingenting. Derimot så kom vi i prat med han som sto for den boden. Jeg fortalte at jeg er på jakt etter en skuvseng til det fremtidige barnerommet. Og da sa han at han har en stående. Jippi!

Så den skal vi i løpet av uka (forhåpentligvis) dra å se på. Kanskje vi ender opp med en seng før barnerommet er bygd opp:)

Eller så merker jeg at jeg begynner å få litt maleabstinenser. Så da er det kanskje på tide å få malt tallerkenhylla som skal fungere som bokhylle på barnerommet. Hmmm...hvorfor ikke?

Kjenner at jeg må i gang med noe i hvert fall.

Til slutt så viser jeg noen andebilder som vi tok på turen vår ute i Oslofjorden (i mangel av interiør og hagebilder).






Hele familien på tur..
Dette bildet likte jeg utrolig godt.

Så gi meg noe mat da!
Hvis jeg blunker litt ekstra til deg - får jeg mer kjeks da?

Nei, der kommer broren min også.
Ha det fint dere som stikker innom meg:)))

8 kommentarer:

sissel sa...

Litt sliten ja, lang helg. Håper du hadde en fin feiring i dag. flott andefamilie*knis*. Spent på den skuvsenga. Var på samme stand, fant en fin kommode men den var i for fin stand til at jeg bare kan pusse og male den, skikkelig flott gammel kommode. Du får ta litt bilder og fortelle hvordan han har det i butikken når du har kjøpt senga ;)
Ha ei flott uke, sees onsdag
ps har nytt innlegg etter du var innom

liven sa...

Hei
nydelige bilder av familien and på tur:o)

ha en fin dag og ny uke:o)

LAPPEQURI sa...

Hei og hå:-)
Ser du sola får du send den nord over;-) Her er grise vær og nesten snø. Ja ja vi får vel lev i troen
;-))på sommer.
Kos deg i hagen
Klem

A-mora sa...

Nydelig bilde av deg og venninnene dine? Ja, ikke bildene av endene, men bildet lenger ned.
Uff, jeg mente ikke at bildene av endene ikke var fine. Det her blir bare tull:)))

Så fine bord du har dekket:))

Er det ikke typisk at en glemmer kameraet så er det så mye fine motiv en ser?

Ha en super fin dag:)))

irina /Alex sa...

Heisann min venn !!

her flyr dagene avgårde !!!

men en ting skal du vite, barn fra Colombia er NYDELIGE !!
Mine er bare halv colombianera. Hadde de vært 100 % har de vært vakkrerer !! Ha ha

Blir det snart eller ?????

Klem

-Mia- sa...

Koselige bilder!! Håper du har en fin uke!! Bare 4 dager til vi overtar huset nå, så jeg teller ned... :-) Klem-Mia

Jannicke sa...

...jeg er også bare innom for å ønske deg en fortsatt fin uke,
og samtidig gi deg en god klem!!
Håper du har det bra. J.

liven sa...

Merhaba elin:o)
tesekür!!!
hva er baklava da??????
litt greit med litt anbefalinger av mat!
Er jo lett for å ta det man skjønner hva er:o)

ha en flott dag.o)