tirsdag 2. juni 2009

Blomsterhjørnet mitt...

I dag har jeg hatt fri fra jobben. En fyr fra Eltel skulle komme mellom 0800 og 1500 å sette opp trådløst nettverk. Og når dukket han opp tror dere?
Jo kvart over tre. Hadde fint rukket å være på jobben og kommet hjem til den tid.
Men, men.
Fikk gjort masse mens jeg var hjemme da. Til lørdag venter jeg fire jenter til overnatting så jeg fikk vasket sengetøy og lagt på rent.
Har også sydd fire puter til verandastolene og duk. Støvsugd, lagd brødkrutonger os osv.
Forbereder bursdagsjenteparty;) Gleder meg masse. Lenge siden vi hadde en skikkelig jentefest.
Et kort innlegg fra meg i dag. Må hive meg litt mer rundt her.
Men her kommer i hvert fall en liten fotosafari fra mitt ferdige blomsterhjørne. Og grunnen til at jeg sier mitt (vi er jo tross alt to som bor her)er fordi dansken sier det er mitt:)
Snille mannen min..










(bordplata var opprinnelig ubehandlet tre. JEg brukte prinsippet man tager hva man haver. Synes den ble ganske fin.)

5 kommentarer:

sissel sa...

Så koselig, synd ikke det flotte været fortsatte i dag også da for din del. kos deg med bursdagsparty :)

-Mia- sa...

Så koselig det var i hjørnet ditt! :-) Ha en fin kveld! Klem-Mia

Hverdagen vår sa...

Så flott en blomsterkrok du har,Elin:)
Jeg og vil.... men masse annet først, så kanskje en annen sommer. (er litt mer realist i år, man rekker ikke over alt man ønsker på en kort sommer...)

Håper du får ett fint bursdagsparty)))

Klem fra Eli)

Jannicke sa...

SÅ flott du har det!! Dette likte jeg godt :o)

Bare hyggelig med oppskrift! Lykke til md forberedelser!!

Klem J.

BEA sa...

Herlig!!! likte de kassene.. zinkbaljer og bøtter får jeg aldri nok av:o))

Kos dæ på festen.. regner med vi får referat:o))

Klem fra mæ

PS! takk for kommentaren.. helt enig!!!!!!