torsdag 21. mai 2009

Sommerlig stue...

Stua har fått en liten vårrengjøring:)

Eller det er egentlig kanskje å ta i litt, for ukas rengjøring gjenstår fremdeles, og et par nye putetrekk skal syes.
Yes!!! Jeg har fått meg ny symaskin. Min kjære snille danske kom hjem med en for et par uker siden. Det ble en Singer, light versjon. Og den gjør mer en godt nok nytte for seg (jeg har selvfølgelig glemt å ta bilde). Tusen takk, snille, snille mannen min!!!
Så er det mulig at jeg ønsker meg en racer til 40 årsdag. Men det er noen år til enda.
Men det var denne stua da.

Vinduene er vasket og sommergardinene har kommet opp. Det ble så mye lysere med en gang. Duken har min oldemor brodert, og den er jeg kjempeglad i. Sommerlig og fin.
De fleste blomstene vi hadde i vinduskarmen har blitt plantet ut, så det er litt tomt nå. Må nok en tur på Plantasjen. Og så må jeg komme meg en tur ut i skogen for å plukke noen markblomster til den hvite mugga. Ser litt stusselig ut der den står tom.

Planene er mange, bare jeg får gjort noe med dem. Så flere bilder kommer etter hvert.

Har ferie denne uka. Og trodde jeg ville få tid til å sitte en hel masse her inne. Men nei da. I dag er vi invitert bort på middag. Det blir koselig.
Så nå er det dusjen som gjelder.
Har et par innlegg til i hodet som skal ut i løpet av helgen.
Men foreløpig - so long!!!

2 kommentarer:

Hverdagen vår sa...

Takk for innspill ang plattingen, det skal nevnes for min bedre halvdel.
Blir ett kjapt innlegget dette, skal på jobb til halv tre-
Så flott stuen deres var:)

Klem i fra Eli

A-mora sa...

Så flott stue dere har:)
Det er fint med hvite gardiner:)
Har lite blomster i vinduene jeg også. Bruker ikke og så mye blomster inne om sommeren, vil være ute jeg da.

Ha en fin kveld med middag og gode venner.

Så artig at du så stigen i BP.