søndag 3. mai 2009

Hva gjør man når man ikke får sove...?

Ligger og tenker på at en bør sovne fordi man skal opp klokka fem.

Så står man opp.

Skriker til kattene som slåss utenfor.
(loppefunnene mine)



Setter på full flombelysning så dansken blir godt fornøyd (som også ikke får sove)

Drar frem kameraet og knipser bilder av hylla som ikke er blitt bloggifisert.
(endelig ble den gamle varmepumpa fjernet)



Ser trist på stemorsblomsten som synger på siste vers allerede...
(den ene ramma har fått en makeover)

(stemorsblomst i "ny" loppepotteskjuler som sårt trenger litt vann)

Drar med dataen i senga og taster i vei mens det grynter ved siden av.
(godt fornøyd med resultatet)



Legger inn et lite innlegg, og tenker som så at i morgen da skal jeg på hilserunde i blogglandia.

Og snur meg så rundt og håper at søvnen kommer.

God natt alle sammen...
(makeover av containerstake og mer loppefunn kommer...)

5 kommentarer:

Line sa...

Det vart no eit koseleg blogginnlegg av det i alle fall:0)
Håpar du søv søtt no då...
Klem

Ellinor sa...

Håper du fikk sove til slutt og at du ikke er altfor trøtt i dag

sissel sa...

He he, hadde ikke turt ta med pc`n på senga :) Søt hylle )

BEA sa...

Takk Elin!!! man trenger å støtte seg litt etter slike kommentarer.. men det går nok over..

Akkurat nå gjør vi oss klar til å stupe i vaskebøtta igjen.. 400 kvm som skal skures ned, og da mener jeg skures.. ser ut som f.. på stasjonen.. vi regner med å åpne den 14. og mye skal på plass til den tid.. derfor blir det også veldig stille hos meg...

Klem.. vi høres neste gang jeg har en ledig hånd:o))

M sa...

Heisan, tror ikke at jeg har vært innom deg før....
Det finnes ikke noe værre enn å ikke få sove...synes jeg ihvertfall!!
Jeg har hatt en lignende natt, og leste Mankell for første gang for å bli trøtt...men den var jo så spennende at jeg ihvertfall ikke kunne sove...........
Så her sitter jeg med øyner i kryss..skal snart på KID, de har jo SÅ mye fint om dagen,
Klem fra en medbloggesøster!
Ps...håper du stikker innom til min konkurranse også!!