mandag 27. april 2009

Til min lille Marita...

For nøyaktig 8 år siden kom det en liten prinsesse til verden.
Jeg glemmer aldri da mammaen din ringte meg og fortalte at jeg skulle bli tante. "Men da kommer det jo en liten Marita da jo", sa jeg. Det var liksom aldri noen tvil. Og siden pappaen din har sykehusskrekk, så var det jeg som fikk den ære å være med på fødselen. Å være støttespilleren.
Men tenk, du nektet å komme ut og hilse på oss før pappaen din var tilstede. Da han heseblesende dukket opp så gikk det nøyaktig to minutter, så fødtes deres lille prinsesse til verden.
For en fantastisk ting å oppleve, og jeg er beæret over å få vært den aller første (utenom jordmora) som fikk se deg.
Og i dag skal vi feire din fødselsdag. Tenk, allerede 8 år, andreklassing og bestemte meninger;) Men koselig skal vi få det, så blir det spennende å se hva slags kake mamma har tryllet frem. Fine gaver får du nok også. Håper du vil like den fra tante og onkel.
Og i tillegg skal vi kose oss med premieren på Hannah Montana til fredag. Hun er jo bare så in nå:)


Marita er da den eldste på bildet. I mangel av andre bilder (er ikke hjemme) så ble det et fra da vi hadde pepperkakebaking i jula
GRATULERER MASSE MED DAGEN JENTA MI!
TANTE ER KJEMPEGLAD I DEG!

4 kommentarer:

BEA sa...

Gratulerer med dagen,tante :o)
Håper 8-åringen får en kjempeflott feiring...

Klem fra mæ.

A-mora sa...

Så nydelig historie:)
Gratulerer så mye med dagen til tantebarnet ditt.

Så snill en danske du har som spretter oppi søpelcontainere og henter ting til deg:)))

Ha en super fin dag:))

Line sa...

Det må vere ein fantastisk opplevelese å få vere med på fødselen til eit tantebarn:0)
Gratulerer med dagen til Marita!!
Eg skal bli Tante igjen i november, og gledar meg masse til det....
Klem

Kosekroken gaver og interiør sa...

Gratulerer til tantejenta, ho har vel lagt seg nå:) Koselig strikke kafè som vanlig. Var en bråtur innom loppemardedet på Preståsen søndag, litt småtteri ble kjøpt, blogger det seinere. sees snart :)