mandag 6. april 2009

Påsken er gul...


Jeg måtte bare ta noen bilder av himmelen i dag da vi dro nedover. Synes den var helt nydelig!


Og i går var det en liten rakkar som var på tokt. Se på luringen:)



Jeg er nok ganske tradisjonell av meg. Det er så mye lekkert rundt omkring i blogglandia med shabby påske og retro påske og jeg vet ikke hva. Jeg kan drømme meg bort og ønske det sånn selv. Men når høytiden kommer, så trekker jeg i det gule.
Det blir ikke så pyntet til påske som til jul. Men litt blir det, og vi har jo også arvet litt påskepynt.



Og fått noe hjemmelaget av nieser. Og det er så koselig å sette dette frem. Minner fra den gang de så strålende kom med det de hadde laget for å se reaksjonen min/vår. Strålende øyne, rødmende kinn. Finnes det noe vakrere enn det...?
Det er stille fra meg om dagen. Av den enkle grunn at jeg sliter med ryggen, og mister da piffen til det meste. Kiropraktoren har gitt meg rydde og vaskeforbud, og da mister jeg gnisten til å blogge også. Hva skal jeg da blogge om liksom når jeg ikke får bloggifisert litt i heimen?;)



Og i dag hadde jeg og dansken dobbelttime. Ryggen hans sa tak for seg i dag morges, og nå ligger han så lang han er og får nesten ikke rørt seg. Jeg er gudskjelov litt bedre, og har gått mot min flinke kiropraktors ønske om å ikke gjør noe. Jeg måtte altså få pynte litt.



(synes de eggene her er helt nydelige. Tanta til dansken har laget dem)
Og vi får besøk i påsken fra Danmark. Og her får vi ikke tatt noe særlig husarbeid engang. Noen som føler for litt ekstra påskerengjøring så er det ledig jobb her.



Meningen er at det snart kommer bilder fra vaskerommet. I løpet av en ukes tid blir vi ferdige, og jeg gleder meg helt sinnsykt! Så sant ryggene vil være md oss da.
Men det kan vel ikke bli noe annet enn bedre.


(lørdagsfrokost med rosa egg i arvet eggeholdere og arvet duk)Håper dere som titter innom meg får en super påske. Og pass på ryggen deres.
Påskeklem fra Elin!

2 kommentarer:

Villmarkstausa sa...

Hei
Her var det mange fine bilder.En fryd for øyet;-)) Fra pus og natur til god mat og koselig hus.!! Flott og kreativt. Ha en fin Påskedag;-))

Livs Lyst sa...

Her var det påskestemning vet du!
Ha noen fine dager!

Hilsen Ljo :O)