søndag 19. april 2009

Dagen derpå...

En trenger faktisk ikke drikke for å føle seg fyllesjuk har jeg nå funnet ut.

Vi var på bursdagsparty i går, og var hjemme først halv tre i natt. Sovnet ikke før fem og sitter nå her og er dønn sliten etter en utrolig koselig kveld/natt. Dansken storkoste seg, og det var deilig å se etter at vi har hatt noen veldig tøffe måneder. Så da er det verdt at kroppen er sliten i dag;)

Tidligere i går hadde jeg også en hyggelig dag. Da tok jeg meg en tur innom denne koselige butikken her, http://kosekrokengaveroginterior.blogspot.com/ , for å finne en bursdagsgave. Og mens jeg står og prater med den hyggelige innehaveren ( vet at du leser;)) så kom en venninde av henne som viste seg å ha gått i min parallellklasse. Hun har denne koselige bloggen som er verdt et besøk, http://hverdagenhososs.blogspot.com/. Vi ble sittende å prate interiør og strikking mens vi drakk kaffe. Så nå skal jeg være med på strikkekafè. Synes det er litt skummelt, for jeg kjenner jo ingen der. Innerst inne er jeg nok ganske så beskjeden av meg. Men hvordan skal man ellers treffe nye mennesker da, hvis man ikke tar en sjanse noen ganger. Neste treff skal jeg i bursdag til niesen min, så da får jeg ikke vært med. Men neste gang. Så må jeg finne ut hva jeg har lyst til å strikke.. Kjøpte babyrosa garn i DK som jeg tenkte kanskje skulle bli et sjal faktisk. Men jeg aner ikke. Forslag mottas med takk. Det skal i hvert fall være noe til meg.

Så glemte jeg selvfølgelig å ta bilde av bursdagsgaven jeg kjøpte da. Typisk.



På påskeaften var jeg på Panduro og kjøpte sjablonger. Aldri testa det før, men synes det er skikkelig stilig hjemme hos dere andre. Jeg ville ikke gå og kjøpe noe dyrt i tilfelle jeg ikke likte det. Men synes det ble ganske fint jeg.






Mine nyeste innkjøp. Puta, og skålene er fra Kosekroken som jeg nevnte ovenfor her. Bladet, trådsnella og merkelappene bestilte jeg fra Lunehjem. Leppepomaden var en gave som fulgte med:)






Så kom endelig det jeg ventet på. Emaljeskiltet til vaskerommet som også er fra Lune hjem. Synes det bare er så kult.





Det gamle strykejernet fant søstern min i en bruktbutikk i Makedonia. Og tenkte på skrotnissemor med en gang;)
Og en teppebanker må ethvert vaskerom ha.




Veldig fornøyd med armaturet. Gammel stil, kjøpt i DK.




Og så noen før og etter bilder. Lampefoten og mugga er etter svigermor.
Likte veldig godt formen på dem begge, men ikke fargen.





Da er hvit spraymaling kjekt å ha.

Og synes det ble veldig fint jeg.


Det er strålende vær ute. Litt skyer, men det kan vi leve med. Så om det blir en sløvedag foran tvèn eller på verandaen med Harry Hole gjenstår å se. Hadde så mange planer for i dag, men det var før jeg var klar over at jeg ville sovne klokka fem i dag tidlig. Herregud, det er da jeg vanligvis står opp.

Nei, dagen skal brukes til å komme til hektene igjen. Så får det heller samle seg litt ekstra hybelkaniner her. De trives i grunn ganske godt;)

Ha en flott søndag dere som er innom meg!

4 kommentarer:

Kosekroken gaver og interiør sa...

Så hyggelig at gaven falt i smak:) He he, aldren kan merkes en smule av og til ja :) Hatt en kjempedeilig fridag. Vi snakkes:)
www.sido.blogg.no

sissel sa...

hei igjen:) kan du sende mailadressen din til: farn-ber@online.no så legger jeg deg til i mail lista mi for strikkekafè, sende mail før hver strikkekafè til alle på lista. Ha en fortsatt flott søndag

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hi hi, det tar på å være med i dansen. Men kjekt at det var verdt det iallefall. Fine saker du har snopt deg, alltid kjekt med noe nytt.
Ha en flott uke.
Klem

Villmarkstausa sa...

Hei

Her inne var det mye nytt og fint.Til inspirasjon...Dere prater om strikkekafe, er det noe for alle eller er det husflidslaget eller noe sånt. Skjer ingen ting her....