onsdag 18. mars 2009

Vårslapphet....?

Jeg føler meg mest som denne dama om dagen.

Har lyst til så mye. Føle kreativiteten flomme. Vaske, rydde, pusse opp og dille rundt.
Og allikevel så har jeg ikke energi til noe som helst.
Og bloggtørka er over meg.
Jeg må nok komme tilbake seinere når energien er tilbake og ideène strømmer på.
Jeg følger allikevel med på bloggene deres, så helt borte er jeg ikke.
Ha det supert alle sammen.
Jeg kommer plutselig tilbake..
(bildet har jeg lånt på allposters.com)

9 kommentarer:

Villmarkstausa sa...

Du må samle krefter til babyen kommer;-))

BEA sa...

Takk du, har hangla her siden november!!! fyker rundt her som en gal og rydder huset før jeg henter gubben på flyplassen.. alt i siste liten:o== men jeg MÅ jo innom bloggen.. kan bli mange dager til neste gang:o))

Kos dæ .. vi blogges etterhvert---
Hasteklem fra mæ

LAPPEQURI sa...

Hvil deg opp:-) Vips er du tilbake;-)
Kos deg

Christel - Bakketun sa...

Blogg når du har lyst og inspurasjon! Ta deg en velfortjent pause fra bloggingen :D

Klem :)

Ellinor sa...

Det er noe til deg inne hos meg ;)

A-mora sa...

Hei på deg:))

du har bloggtørke du også ser jeg
Det har jeg også. Har ikke vært inne på bloggen min på flere dager.

Ha ei fin ny uke:))

BEA sa...

HVORFOR KOM DERE IKKE INNOM?===
Hadde vært så trivelig:o))

sender deg en mail i morra

Villmarkstausa sa...

Hei

Ja, jeg ser meg om etter et mindre hus. Unga flytter ut huset blir for stort.Synes det huset på Årnes så så fint ut. Flott hage og allt på e4n flate. Må planlegge alderdommen:-)Vil rett og slett være gjeldfri da jeg går av med pensjon,har ikke lyst til å jobbe til 67 år.Har for mange interesser til å gjøre det....Har dere kommet langt i adopsjons-prossessen deres? Spennende.....

Tulip sa...

Har hatt en periode med bloggtørke selv. Nå har det løsnet, heldigvis...
...Så det er håp!
Blogg når du har tid og ork, det skal ikke føles som et ork, men skal være lystbetont!