lørdag 14. mars 2009

Til vår lille skatt...

Vi venter så på deg.

(Tussi har kusinene dine kjøpt til deg, og den lille bamsen kjøpte jeg til deg da vi fikk beskjed om at vi var så heldige å få bli foreldrene dine)
Vi tenker masse på deg , og vi har så mange ubesvarte spørsmål.


(se alle de fine tingene du allerede har fått)

Er du født enda?
Vil vi bli foreldre til en liten sønn eller datter?
Hvordan kommer du til å se ut, og hvor gammel er du?
Vil du trives hos oss?

(kusinene dine vil ikke at du skal fryse på føttene, så både gummistøvler og sherrox er på plass allerede)
Mitt morshjerte blir ofte fylt av intense følelser for deg , min lille skatt.
Og pappaen din lengter like mye.
Tenk at det går an å bli så glad i et lite menneske som vi ikke en gang har truffet enda.

(og det vil ikke vi heller så her har jeg strikket litt ullklær til deg. Genser har jeg aldri prøvd meg på før, så den er det din grandtante i Danmark som hjelper meg med)
På onsdag satt vi barnevakt for dine to små kusiner. Jeg skjønte at de hadde noe på gang på soverommet sitt, for de hvisket og tisket så fælt. Og da de kom ut gikk de bort til pappaen din og sa med et spent ansiktsuttrykk: ”onkel, dette er til babyen deres”.

(her var det masse vi skal kose oss med)
Og hjertet mitt flommet over av følelser igjen. De hadde ryddet på soverommet sitt, og fått lov av din tante og forære deg et par gummistøvler og flere bøker.

(og mange fine god natt sanger)
De er så spente på om de får en fetter eller kusine. De kan godt krype opp på fanget mitt og spørre meg om når du kommer til oss. De lengter også etter deg…

(håper du vil sove godt i pandasengetøyet ditt.)
Jeg håper at der du er så blir du godt tatt vare på inntil vi får komme og hente deg.
Du fryser vel ikke?
Er det noen som tar deg opp på fanget og holder rundt deg når du er trist?
Som tørker dine tårer når du gråter?
Får du nok å spise?

(apekatten er det din minste kusine som ville du skulle ha)
Snart, snart kommer vi og henter deg hjem.
Så bli vi endelig en familie på tre.
Vi elsker deg allerede vår lille skatt….

10 kommentarer:

Ellinor sa...

Åh, nå ble jeg rørt :) Dere kommer til å bli kjempefine foreldre. Vet du noe mere om hvor dere står i køen?

Og det bildet på bloggen min har jeg mekket selv ja ;)

Laila sa...

Det er lengste dagene att ennå, no når det nærmer seg. Eg vart tante til ei jente i 2002 og ein gut 9 2004. Men det er fantastisk no når dei er kommen. Lykke til heile storfamilien. Ser alle er engasjert hjå dykk også, slik som hjå oss. Gled dåke masse.

Line sa...

Å, Elin, for eit fantastisk vakkert innlegg...
Tårene renn her no....
Håpar, håpar, håpar at ventetida snart er over....
Elsker deg for alltidt er ei fantastisk bok som har vore lest og er lest mykje i vår heim:0)
Varme tankar og ein god klem frå meg.

BEA sa...

Vet du nå strigråter jeg her.... så vakkert hjerte du har Elin... æ håpe inderlig at dokker skal avgårde snart... heldig er det barnet som skal komme til dere.. hadde alle barn blitt elsket like mye....!!!!

Tårevåt klem fra mæ...

-Mia- sa...

Så fint du skriver! Heldig er den lille søte som får dere som foreldre! Ha en fin helg! Klem-Mia

Maria sa...

Så koselig blogg! Nesten så jeg venter jeg og ;) Vi har bare voksne barn nå, men de har jo også vært små ;)
Jeg har en konkurranse hos meg nå, som kanskje kunne friste ;)
Klem Maria fra Idekroken

hege sa...

så utrolig koselig :)
Håper skatten deres kommer snart, dere kommer til å bli skjønne foreldre *klem*

Villmarkstausa sa...

ÅÅÅ-----som jeg kjenner meg igjen. Håper dere ikke må vente allt for lenge før dere får barn.

irina /Alex sa...

Nei nå ble jeg glad !!
Dette har jeg ventet på !!
Jeg er så lykkerlig for dere og den babyen er super heldig !!

lenge siden sist så jeg vet ikke hva som har foregått !!

men la ingen bestemme hva du skal skrive !!
Da kan de heller finne seg en annen blogg !!

Er babyen fra Colombia?
Hvis du vil oh har lyst send meg en mail !!
iguzman@start.no

Stooo varm klem :)

-Mia- sa...

Kjempekoselig at du vil legge meg til i lista di! :-) Takk for koselig hilsen hos meg! Håper du har en fin mandagskveld! Klem-Mia