torsdag 12. mars 2009

En verdig gammel dame...

fyller 86 år i dag..

Hun har vært der for meg i alle år.
Og hun har delt gleder og sorger med meg...
Og selv om kroppen er gammel og slitt, så er hodet lynende klart.
Hun holder seg hele tiden oppdatert om hva som skjer i vår lille familie, og har alltid et godt råd. Hun har jo levd et langt liv.
Og siden jeg har fri ut uka så dro jeg ned tidlig til henne og var sammen med henne hele dagen. Og fikk skjemt henne bort litt. Det var henne vel fortjent. Så etter manikyr, pedikyr, og massasje kom turen til lunsj. Favoritten er av alle ting pølser og cola.:)
Og gleden ble desto større da min kjære danske kom innom til lunsj med en stor bukett med blomster til henne og en stor bamseklem.

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN FARMOR!!
JEG ER KJEMPEGLAD I DEG!!!

.....................................................................................

Dessuten så er det snø til salgs hos oss. Meget godt tilbud:)
Så med tillatelse fra min bror legger jeg ut noen bilder av da dansken og broder`n måka tak på mandag og tirsdag.

Lillebror tar saken...

Å kom igjen nå...

Puh, dette gar ganske tungt...

Herregud så mye det var da...

Ææææ... kanskje jeg var litt bråkjekk...

Håper ingen sto der nede..

Happy og Susie får holde seg inne. Eller så må de klatre..

Nå holder det med snø. Løp og kjøp!!!
.....................................................................................
Så avslutter jeg med den flotte kondolansebuketten min kjære fikk fra jobben sin.
(jeg hadde slettes ikke trengt å kjøpe tulipaner selv i dag)

Ha en fin kveld alle sammen...

4 kommentarer:

BEA sa...

Nei takk, vi fikk så det rakk i dag.. selv om det ikke er DE mengdene der:o)

Gratulerer med dagen til farmor...

KLEM FRA MÆ..

LAPPEQURI sa...

Hm dere har jo mere snø enn oss her nord;-) Nei blir ikke flere slike vesker på ei stund.Den rosa kostet meg 900kr før jeg har begynt å sy. Men så var det et eksklusivt tøy. Går ikke an å selge de når de blir så dyr, Å så snill du har vært med din farmor:-)Sier litt om hjertet ditt. Kos deg så godt du kan i sorgen,
BAMSE KLEM

A-mora sa...

Så snill du er med farmora di:))

Her gir vi bort snøen gratis. Så bare ta med en stor lastebil med henger og kom og hent så mye dere vil ha:))

Ha eii fin helg:))

Ellinor sa...

Nei takk, snø er ikke det øverste på ønskelista nå nei ;)

Men med flinke mannfolk der så ser jeg du får jobben gjort ;)

Ha en fin kveld