onsdag 11. februar 2009

Til min kjære på fødselsdagen...


I dag har du bursdag.

Og en spesiell dag er det. Du har selv valgt å ikke gjøre det store ut av det siden moren din ligger på sykehuset. Og det skjønner jeg så godt.
Men allikevel vil jeg gjøre det beste for at du skal få en minnesrik dag. Kanskje spesielt på grunn av det, sånn at du kan se tilbake på dagen med et smil.
Du må i hvert fall ha vært en veldig snill gutt så fint vær som det er ute nå. Vakkert!!!


Bursdagen din startet med frokost på senga. Og så fantasirik som jeg er (;)) så fikk du stekt egg formet som et hjerte, sammen med (go og mager) bacon og nystekte rundstykker. Gaven din fikk du samtidig. Den du hadde valgt ut selv. Men rosen hadde du ikke regnet med. (etter hvert er det vel jeg som får mest glede av den men...)

Selv om du nå (selvfølgelig) holder på nede i vaskerommet så håper jeg du foreløpig har hatt en fin dag.
Du er veldig nysgjerrig på hva jeg serverer deg til middag i dag. Det vil jeg ikke si for det er en overraskelse. Men jeg legger det ut her.
I dag så slår jeg til med en treretters. Og det er sjeldent her i huset. Og den er som følger:
Forrett:
Galiamelon med spekeskinke sammen med ristet brød (formet som et hjerte) med ayeoli (helt sikkert feil skrevet)
Hovedrett:
Pepperbiff (som er din favoritt) med ovnsstekte poteter og gulrøtter, surret sammen med hele hvitløksbåter og småløk. Stekt tomat og peppersaus.
Dessert:
Fruktsalat med vaniljesaus toppet med mandel og sjokoladedryss.
Tror nok dette faller i smak ja.
Kvelden ellers blir stille og rolig. Håper jo flest mulig vil ringe til deg og ønske deg til lykke med dagen.
Så nå vil jeg avslutte og feire sammen med deg.
Elsker deg masse gutten min!!!


GRATULERER MED DAGEN!!

7 kommentarer:

BEA sa...

Gratulerer med dagen i huset..
Den middagen høres vanvittig god ut.. Håper din kjære får en flott dag og at dere kan kose dere tross alt..

Masse klemmer fra mæ..

LAPPEQURI sa...

Gosh du er kreativ:-) Ja han MÅ jo bare bli fornøyd:-)
Kos dere

Irén sa...

Hei, hei Elin!

Så utrolig fint og koselig innlegg da. Veldig mye omtanke på mange plan! Du er en skikkelig go'ing er du :-)

Tusen takk for fine ord inne hos meg. Kommer sterkt tilbake med fyldigere kommentar/innlegg. Nå er ting på gang her i heimen som krever PC-fri.

Håper dere koser dere masse sammen, og nyter dagen/kvelden sammen. Ooops, nå holdt jeg på å glemme:

Hjertelig til lykke med dagen til Elin-mannen :-)

*KLEM*

Gamlå sa...

Hurra hurra hurra for din kjærest fødselsdag!!

Så heldig han er som får så mye godt fra deg, frokost og 3 rettersmiddag nam nam!!

Ellers så må jeg si at du er flink med symaskinen din!!!!

klem fra Gamlå som lider av bloggtørke fortiden men kommer nok raskt tilbake.

Ellinor sa...

Å, nå ble jeg rørt nå :) Gratulerer

Flower Power sa...

Heisann!
Gratulerer så mye med dagen som var til mannen:) Høres ut som han fikk en fin bursdag med all din omsorg.

Takk for kommentar hos meg....og selvsagt tar jeg utfordringen! Rekker nok ikke noe innlegg i dag, men det kommer ganske snart tenker jeg:))

Ha en fin helg.

BEA sa...

Så herlig at dere hadde en fin kveld.. dere trengte det!!

og masse tillykke med bryllupsdag i morgen :o)) håper dere får en herlig dag...

Klem fra mæ i Hjørring