tirsdag 24. februar 2009

Huset vårt...!

De siste dagene har jeg hatt liten mulighet for å være her inne. Og det er rett og slett for at dansken har oppdaget Facebook. Så nå chatter han med sine landsmenn som han ikke har prata med på åresvis. Og da er det fint lite jeg får gjort. Og jeg kan sånn sett takke meg selv, for det er jeg som har mast på at han skulle melde seg inn.
Så jeg har hatt muligheten for å tenke ut mange blogginnlegg jeg. Men så kommer det nå et på sparket.
Jeg har nemlig fått høre noen ganger nå at jeg ikke har vist bilder av huset vårt (ja Jonna, jeg har tenkt på det flere ganger).
Det kan ikke stemme sier jeg. Men så går jeg da gjennom hele bloggen min og det viser seg at det har jeg faktisk ikke gjort.
Så jeg tenkte at jeg skulle vise noen bilder jeg tok i forbindelse med bildpresentasjonen som vi sendte til Colombia. Og siden jeg er så inderlig lei snø, så passer det jo bra med noen sommerlige bilder.


Forresten...
Har det noen gang gått en utfordring som heter " vis meg huset ditt"?



Ikke det...



Da starter jeg det nå.
Så jeg vil utfordre følgende personer til å vise frem huset sitt:
Line med bloggen "Kvardagsliv i Storemyra"
Bea med bloggen "De smukkeste ting"
Iren med bloggen "veien blir til mens du går"
Ellinor`s

Tar dere utfordringen?:)

13 kommentarer:

BEA sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Line sa...

Så fint hus dokke har:0)
Fall pladask for inngangspartiet....
Og ja, I`m on it!!
Korleis går det med Svigermor di forresten??
Ha ein fin tirsdagskveld, klem

Gamlå sa...

Så fint hus dere har da!!

Ja, nå får du nok ikke ha PCèn mye lengre når gubben din har funnet ut av facebok.:)

Hilsen Gamlå

BEA sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
BEA sa...

Går litt fort i svingan her..
Sletta begge kommentarene..
Trodde først du mente innvendig til jeg så bildene..

Æ e med på den!!

Kos dæ..

Ellinor sa...

så fint dere har det :) Hmm, jeg kan ta utfordringen jeg. Spørsmålet er om jeg har bilder av huset. *lete*

Linda sa...

Så fint hus!
Det ser ut som det er veldig koselig utvendig også ;O)

Villmarkstausa sa...

Hei
Så fint dere har det.....
Ta en titt innom meg og mine adopsjons-side;-))
Ha en god kveld....og takk for titten...

rod i hob sa...

fINT HUS DÅKKE HAR :-)

BEA sa...

Hallo vennen.. æ hva så stressa i går at det meste ble bare tull! Har hatt broder`n her i 3 daga for å hjelpe til med felling av trær.. det holdt på å gå galt i går da et kjempetre på 15 meter skulle ned.. huff..

Du har et praktfullt hus!! Likte inngangspartiet ditt.. virkelig noe som ønsker folk velkommen.. og den herlige hagen..så lunt og trivelig med busker og hekker..

Har også syren her... DET krattet!! aner ikke hvordan jeg skal behandle den stakkars buska..

Du, hvordan går det med svigermor?? Håper hun kommer seg igjen.. dere trenger ikke flere bekymringer nå..

Ønske fortsatt god arbeidslyst og en deilig dag.. klem fra mæ..

A-mora sa...

Så fint inngansparti dere har.
Likte beddet ditt på plena og jeg da:)) Å gjerde mot skogen. Ser så idylisk ut:))

Her i huset er pc og fjernkontrollen til tv limt fast til mannen til tider;(
Ha en fin onsdag.
Jeg har arbeidet mange dager på rad og skulle egentlig arbeidt i morgen og om fredag. Men så var det to stykker jeg har jobbet for som kunne ta igjen de dagene for meg. Så nå har jeg tatt HELG:)) Skal male ferdig lister. Og kose meg med blogging. Og gå turer.
Klem

BEA sa...

Hei vennen.. tusen takk for den herlige kommentaren din:o))

Joda.. stort og flott og masse arbeid..sukk..Vi er så norsk som vi kan bli - hele bunten:o))
Grunnen til at vi kjøpte gård var at vi, min søster og min far skulle bo her sammen med oss. det ble det ikke noe av.. pappa fikk kreft og det ble for dyrt å lage leiligheter.. så her sitter vi tre mennesker alene....

Du, ikke hold inne nokka som helst.. få det ut NÅ!! ellers får du det aldri ut.. man skal ikke være sterk i en slik situasjon.. man skal sørge...

Forferdelig vondt!!!! og uansett blir man aldri beredt til å ta farvel, selv om man vet at det kommer....

Ha det bra så lenge.. æ tenke på dokker!!

Flower Power sa...

Så koselig huset deres ser ut Elin....og herlig å se litt grønn plen;) Her er det masse snø, men de to siste dagene har endel smeltet allerede......herlig!! Jeg vil ha vår jeg nå:))