torsdag 22. januar 2009

To innlegg på en dag. Det går jo nesten ikke an.
Men nå hadde jeg lyst til å vise noen bilder.
Sånn her ser det ut på vaskerommet i dag. Dansken har isolert gulvet og festet varmekablene. Så sånn er det...


Et lite oppussingsprosjekt jeg har holdt på med.
Her kommer et førbilde..


Og her kommer et etterbilde. Ganske fornøyd faktisk...


Og mens jeg er i gang her så kommer det litt mer bilder av gangen. Nå mangler jeg bare noe å stille sko på, og få ryddet oppå skapet, så blir jeg fullstendig fornøyd.






Her et bilde sammen med mitt aller første hekleprosjekt. Tror det skal bli en pute. Krokete og rart men fargene er i hvert fall fine:)


Ser dere denne tapeten? Den fant jeg i leiligheten til pappa, og den er godt over 20 år gammel. Er den ikke fin?:)
Jeg har veldig lyst til å bruke den til noe, men har ikke funnet ut til hva enda. Noen forslag?


Da avslutter jeg for i dag. Her i heimen er det ikke noe hyggelig akkurat nå. Svigermor har kommet på sykehuset i Danmark og her sitter vi og ikke får gjort noe.
Nå skal jeg sette meg i armkroken til min kjære danske...
Natta!

11 kommentarer:

BEA sa...

Så nydelig du har det hos deg, Elin.. og stolen ble flott!!

Tapetet kan du bruke på bakveggen av en hylle eller i et skap.. litt pirk men det blir flott..

Så trist med svigermor.. ikke noe alvorlig håper jeg.. iallefall ikke godt å sitte så langt unna når noen blir syk..

Kos deg i armkroken - det fortjener du:o))

Klem fra meg.

Tulip sa...

Så flott stolen ble! Har du gjort alt selv?

Fin tapet, ja. Sikkert fint å tapetsere en plate , og bruke det som bilde. Eller tapetsere skapdører? Lekker var den iallefall::)

Koselige awards du gir videre! Tusen takk:)

Livet er heeerlig sa...

Tusen takk så hjertelig for award, kjempehyggelig. Men over til noe mer viktig, håper det går fint med din svigermor! :)
Ha en super helg
*Siv*

Ellinor sa...

Hei
Jeg er ny her hos deg, men ble tipset om bloggen din fordi dere adopterer :) Og det gjør vi også, og da blir man jo litt nysgjerrig på andre som er ute i samme ærend :)

Så hit kommer jeg flere ganger

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg! Så fint det er blitt i gangen da, du står på.
Leit med din svigermor, håper dte ordner seg.
Klem

Gamlå sa...

Heisann

Skal si det går unna hos dere. Vaskerommet tar form og golv er støpt, nydelig stol har du også laget!!

Så fin gang du har. Den likte jeg godt.

ha en fin kveld

hilsen Gamlå

Line sa...

Masse flotte prosjekt hos deg, Elin!!
Du har verkeleg evnen til å lage det koselig rundt deg, ser eg:0)
Klart eg skal ta med meg utmerkelsane, har ei utfordring og ei utmerking til deg og...
Fredagsklem

Farmendamen sa...

Så flink du er, og spennende med tapeter man finner fra "gamledager"..
Håper din svigermor er blitt bedre.

Det ligger en utmerkelse til deg inne hos meg.
Ha en fin uke!
Hilsen farmendamen

Christel - Bakketun sa...

Håper det går bra med din svigermor.

Den stolen ble jo kjempefin :)

LAPPEQURI sa...

HEI HAR EI UTFORDRING TIL DEG PÅ MIN BLOGG;-)

BEA sa...

Halloooooo.. går det bra med dokker??

Klem fra mæ