onsdag 7. januar 2009

Jeg er en vandrer på landevei...

I går tok jeg tak i et av forsettene mine. Eller i hvert fall en del av et forsett. Jeg gikk meg en times tur. Og det var kaldt!
Men det finnes ike dårlig vær, bare dårlig klær, har noen fortalt meg. Så de lange underbuksene til dansken kom på kroppen, i tillegg til tykke sokker, ekstra jakke, lue, votter og skjerf. Så med nesetippen fremme, og kameraet trygt plassert i en vottekledd hånd så trasket jeg avgårde som en pingvin. Deilig var det , og rød på nesa og kinn ble jeg. Og så godt og sitte med tekoppen foran peisen seinere...
Neste gang skal jeg prøve å få med den sta dansken ut også.
Her kan dere se resultatet av min lille fotosafari.








Gleder meg til skitur på Stange! Må bare få litt bedre skivær her sånn at vi kan få øvd oss litt før vi skal vise våre (kremt, kremt!) ferdigheter.

Nå er det planlegging av kjelleretasje på gang her.
Fortsettelse følger...

4 kommentarer:

LAPPEQURI sa...

Flink du har vært:-) Ser ut som du har vært ute i den blå timen ;-)

Gamlå sa...

Heisann dette her var en fin beskrivelse av forberedelsene før du gikk ut. Ja, pingvin på tur som du skriver og med rød nese:).

Nydelige bilder har du tatt.

Håper du får med dansken på neste tur!!

Kos deg foran peisen med den gode kopp teen.

klem fra Gamlå

BEA sa...

D.. kor sporty du e!! og herlige bilder..

Varmanes klem fra mæ:o))

HildeS. sa...

Hei hei.
Det er godt å gå tur sjølv om det er iskaldt,brr.
Her regnar det i dag så nå er det spinnglatt, og snøen er på hell.
Men nå går me lysare tider i møte:)
Ha ein finfin dag.
Klem H.