torsdag 22. januar 2009

Det tar den tiden det tar...

Oppussingen går sakte men sikkert fremover. Gulvet er isolert, varmekabler lagt ut og rørleggeren har vært der igjen. Men foreløpig er det ikke noe særlig å legge ut bilder av. Min kjære danske hadde store planer om å få lagt gulv til helgen. Men nå er det meldt store snømengder og siden han har snøvakt så blir det vel ikke så mye gjort. Han må jo få lov til å slappe litt av også stakkars:)

Er man en uke borte herfra så skjer det mye også. Jeg har fått hele fire utmerkinger! Det er rørende å se hvordan en blir satt pris på her inne, og jeg sitter bare og smiler stort for meg selv. (De på jobben må jo tro at jeg er litt smårar;))


Denne har jeg fått fra Gamlå! Tusen takk vennen. Den var skikkelig rosa og stilig. Passer bra for meg som er ganske rosa av meg;)


Denne har jeg fått av Gamlå, Lappequri og A-mora. Tusen hjertelig takk. Tenk at noen ser meg som kreativ.

Siden jeg har litt liten tid her (sitter på jobb) så velger jeg å dele disse to utmerkingene til alle dere som ligger på blogglista mi. For dere har alle blogger som jeg synes er veldig inspirerende og kreative.

Forhåpentligvis kommer det noen oppdateringer herfra snart..

Ha det fint så lenge. Klem!

8 kommentarer:

irina /Alex sa...

Takk skal du ha. At du liker bloggen er stort.
Og ja oppusing tar tid.
Har holdt på i tre åe. Og ingenting er ferdig enda. Alt på halv tolv.

og i det forrige huset brukte vi ti år på å bli ferdig og da ble vi ferdig 1 time før visning !!

Klem

Prinsessa sa...

Tusen takk Elin for at du tenkte på meg:O)
Tregn men den som venter på noe godt... Tenk så fint du kommer til å få det. Gleder meg veldig til å se resultatet.
Grattis med awardne som du har fått. Men det er ikke så rart at du får awarder for du har en knakane kjekk blogg:O)

liven sa...

Grattis med utmerkelser og tusen takk for at du vil dele dem:o)
Oppussing er gøy....men det blir rotete:o)

Ha en fin kveld:o)

Lykkehuset sa...

Hei Elin!

Tusen takk for Awardene! Ble så glad! Kjempe koselig at du liker bloggen min:-) Koselig å følge bloggen din også!
Ha en topp kveld!
Klem Beth

BEA sa...

Det går fremover ser jeg.. vel. Roma ble ikke bygget på en dag og slettes ikke våtrom.. for å vente på håndtverkere kan virkelig være en prøvelse:o))

Egentlig bare bra, så får man tid å tenke gjennom løsninger..

Gratulerer med utmerkelser.. og tusen takk som byr, jeg tar med meg den ene:o))

Går det bra med deg ellers, kommet deg på beinan igjen??

Regner med du har nok å styre med, vi blogges etterhvert.

Klem fra meg

Det hvite hjerte sa...

Tusen takk Elin for skjønn ROSA Award, raust av deg å gi den til meg og alle de andre på Blogglista di!
Du fortjener den godt selv :) Du har så fin blogg så her er jeg ofte innom!!!
Det værste med å pusse opp er alt rotet som blir rundt forbi, det der er jeg ikke god på å blir nesten mannevond om jeg kan bruke det uttrykket! hi hi... Men når resultatet er ferdig så svever jeg på rosa (bombe!) skyer og smiler fra øre til øre....
Ha en fin kveld!
Klem

My home is my Castle - by Kari sa...

Tuuusen, tusen takk for flotte awarder :))
Såå koselig at du tenkte på meg :))
Flotte bilder du viser over her :)

Ha en fin dag
Klem,kari

irina /Alex sa...

God helg !! Stoor klem.

Irina