onsdag 31. desember 2008

Et nytt år...

Ville bare innom for å ønske mine bloggvenner et godt og spennende nyttår.
I dag får vi gjester på dansk nyttårsmiddag. Som består av hamburgerrygg, kålpølse, grønlandkål, søtpoteter, braspoteter (stekte poteter), rødbeter og sterk sennep:) Dett var dett. Dessert blir riskrem på dansk (rissalamand).
Det kommer nok til å bli mye godt å drikke også. Akevitt og øl til de som vil ha det. Rødvin til meg i hvert fall.
Raketter tar gjestene med.
Jeg må komme sterkere tilbake. Har ganske mye å gjøre før det kan taes imot noen her hjemme. Inkludert en lang og god dusj. Det har vært en litt hektisk romjul her, med dansketur 50-årslag, julefrokoster og julebord. Men det er akkurat sånn jeg vil ha det. Har storkost meg hele jula.
Beklager at jeg ikke får hilst på dere nå.
Derfor så vil jeg med dette ønske dere alle:
ET GODT NYTTÅR!!!

5 kommentarer:

BEA sa...

Hei, hei og vel overstått.
Håper dere får en riktig flott nyttårsfeiring. Her blir det også dansk mat.. gås med tilbehør.
Har hatt gjester her siden 19 desember og de reiser ikke før søndag.. koselig men slitsomt også. Er snart lei både jula og gjestene og det skal bli godt å få ryddet og vasket i neste uke.

Ha et Godt Nytt År.. vi sees vel?

Klem fra meg

Gamlå sa...

Heisann

Skal si dette her hørtes godt ut, og så masse du skal lage. Du er flink du Elin. Kos deg masse i kveld.

Igjen vil jeg si Godt Nyttår.

klem fra Gamlå

HildeS. sa...

Godt nytt år til deg og dine Elin.
Klem H.

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen

Line sa...

Godt nyttår til deg, vennen:0)
Håpar dokke koste dokke masse, og den maten høyrest kjempegod ut!!
Nyttårsklem