mandag 24. november 2008

Enda en utmerking..

Jeg har fått enda en nydelig utmerking fra Line i Kvardagsliv i Storemyra.

Tusen hjertelig takk. De blir satt utrolig pris på.
Tenker på deg i dag Line. Vet akkurat hvordan du har det.
Det går i hundre om dagen. Jeg har så mange prosjekter på gang, og så mye jeg skulle ha hatt ferdig til helgen. Sy julestrømper, julegardiner, noen flere hjerter, 8 putetrekk osv... Men jeg skal ikke stresse!
Og til søndag drar jeg til Tallinn med jobben. Det skal bli interessant. To netter borte bare, men det holder kanskje. Gleder meg til handlegata som jeg har hørt om. Så har jeg også hørt at det er så billig med lin der nede. vet hva eg skal se etter ja.
Nå må jeg jobbe igjen.
Ha en flotters dag dere som er innom meg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jasså..så du drar til Tallin for å kjøpe lim..høres jo ut som en plan det.Har hørt at Karlssons er billig der,og hvis du trenger noe scotch-tape finner du sikkert det også:)

Alex sa...

Heia og takk for kommentar. Hyggelig at noen nye titter inom.

Da får du ett pant barn...de fra Colombia er det he he.

Hvor skal du hente gullet henn da ?

Har dere ferie også ? dere må være der en stund og da Cartagena være byen. Ble kåret til sør amerikas vakkreste og mest romantiske by ;)

Klem

Gamlå sa...

Heisann

Håper du har hatt det fint i Tallin og fått masse fin lin.

Gleder meg til å se hva du har laget av denne.

Stor klem fra Gamlå