torsdag 30. oktober 2008

Utmerkinger...

Jeg er så heldig at jeg har fått nye utmerkinger.
De blir satt utrolig pris på. Tenk at noen finner meg og min blogg såpass spesiell at de vil gi meg en utmerking for det.
Denne tok jeg med meg fra Line med bloggen "Kvardagsliv i Storemyra". Den ga hun ut til alle som var innom henne, og den synes jeg var så fin:)

Denne har jeg også fått av Line. En utrolig flott utmerking som jeg ble kjempeglad for å få.

Denne har jeg tidligere fått av A-mora, og har nå også fått den av Livet er heeerlig. Tusen takk, det settter jeg utrolig pris på. Tenk at jeg har en blogg som noen koser seg å titte innom:)

Nå sitter jeg på jobb, og er nødt til å få gjort noe. Kommer tilbake seinere og deler de flotte utmerkingene videre.
Ha en flott og kreativ dag!

2 kommentarer:

Farmendamen sa...

Gratulerer med utmerkelsene! Det fortjener du.
Nå nærmer det seg helg igjen..så ha en fin helg i spøkelseshelgen over alle helger he he..

Gamlå sa...

Gratulere med så mange velfortjente awarder!!
Ha en fin kveld
klem fra Gamlå